6 Şubat 2011

Twitter Uçar Blogger Kalır 4



* Bazen diyorum "Sen bu hallere düşecek kadın mıydın?" sonra hemen "Amaan ne varmış halimde" diyorum. Böyle böyle dengeliyorum bünyeyi.
* Sevgili dizi kadınları yıkık dökükken aniden modacı olmanın sırrını bencileyin işsiz güçsüz kadınlara da anlatır mısınız? İhtiyacımız var.
* "Balon şişirirken ölürsen seni hep gülerek anarım sevgilim" dedi
* Bir tek direğim var, o da sana girsin KPSS
* Tanrı bir yanlışınız var: Denizdeki mahlukatı göğe, gökteki zımbırtıları da denize koyacaktınız. Göğe bakınca denizanalarını görecektik.
* Hep kahvedir elbiselerim ben bu rengi pek çok severim odun olduğum için çok yakıştığı için hep kahvedir elbiselerim
* Ferhat'ın dağları neresiyle deldiği hala gizemini korumakta.
* Allahtan koca kafalı değilim de sadece bazı kazakları giyip çıkarırken ölümden dönüyorum.
* Bir ara "Twitter'ı amacına uygun kullanın, sadece ne yaptığınızı yazın" diye çemkiren bir ablamız vardı. Berduş olmuş diyorlar.
* Kadın olduğumu öğrenince bana mail göndermekten vazgeçen güzel hanımlar, yapmayın ama, anlaşabiliriz.
* Burcu taburcu, Asuman pansuman, begüm huu.. Allahım hep atlattım, sen yakalatma adımı müzik camiasına. Amin.
* Makyaj yapmayı ben öğrenirsem herkes öğrenir arkadaş. Fred Çakmaktaş'a benzedim. Ahanda şimdi Fred Fred oturuyorum.
* Şiddete meyyalim vallahi zevkten 
* Son bilmemkaç yüzyılın en büyük icadı saç maşasıdır efenim
* İsviçre'de hanımların yaşadığından şüpheliyim. Bu bilim insanları neden tüy sorununa çare bulamadı ki? Bu musunuz yani, bu  mudur abi?
* Yılbaşı gecesi 11'e kadar Cübbeli dinleyip sonra da uyuduğumu söylesem nasılsa inanmazsın Twitter
* Arkadaşlarımın bir şekilde bana ayıp etmiş kişilerle görüşmesinden nefret ediyorum.
* Bugünün Küçük Emrah'ı seçtim Mete'yi. Hayırlı uğurlu olsun.
* Bir gün birilerinin yazılarını çalan birini takip edeceğim diye aklım çıkıyor. Olur olur insanlık hali.
* Bir an bütün sosyal ağlarda aynı anda bir sessizlik oluyor. Sadece bir an ve ben o bir anda dünyadaki son insanın yalnızlığını yaşıyorum. 
* Vakti zamanında kaymakama "ibnetor" diye bağırmış bir dedenin torunuyum. Gururluyum.
* Sanırım Twitter'da engellediğim ilk kişi babam. Nereden öğrendi şu interneti, her yerden çıkıyor. Ya sabır!
* Artık ben de Blogmania yazarıyım. 
* "Doğu Garnizonu"nu "Düğün Organizasyonu" olarak okudum. Hey maşallah.. 
* Ahanda sıçtık: Babam emekli olmuş.
* Ketıldan çıkan kireçle badana yapıyorum. 
* Uyuyamıyorsanız pasta yiyin.
* pipi değil pippi. pipi değil pippi. repeat after me. pipi değil pippi
* Brezilya'da Avon kadınlarının sayısı askerlerden fazla imiş. En güzel bir şey.
* Bazen sırf üşendiğim için dans yarışmasındaki Asena oluyorum: Tan'a katılıyorum.
Şimdilik bu kadar. pırt

2 yorum:

Missbone dedi ki...

Brezilya'da Avon kadınlarının sayısı askerlerden fazla imiş. En güzel bir şey.

İhtimali var.

küfkedisi dedi ki...

Begüm diye şarkı yapmazlar dedim ama yaptılar hem de Ferhat Güzel, lanet olsun bahtıma.