3 Şubat 2011

Twitter Uçar Blogger Kalır



Aslında Twitter da uçmaz elbet ama akıyor akıyor tutamıyoruz. Burada hiç değilse elimin altında olacak. Olur da beğenirsiniz bu benim olsun diyerek RT ederseniz diye üşenmedim linkleri de ekledim. 
Hep rectoa'nın Oradan Oraya'sı gibi bir seri yazmak istedim ama bir türlü başaramıyorum. Böyle zamanlarda yani aklıma kısa bir şey geldiğinde Twitter'ı kullanıyorum. Ama herkes Twitter neyin kullanmak zorunda değil tabii. Bunlar da burada dursun işte: 

* Aha imam sizlere ömür. Son sözü "Allahu Ekber" oldu.
* Özel ders değil de özel öğretmen diye bir şey olsa mesela, çocuğa hayat dersi versem yaşam koçluğu yapsam bence çok güzel olur.
* Bütün yazılarını tek ana konu üzerinden yazan blog yazarlarına hayranım. 
* Kötü bir çocuk olursanız belki Gargamel'i bile görebilirsiniz.
* Nirvanayla hidayet arasında bir yerdeyim. Erdim resmen.
* Tutarlı olduğum tek konu tutarsızlığım.
* Bir yapım şirketi ne bileyim bir yayınevi açıp bütün gizemli blog yazarlarının kimliğini öğreneceğim. 
* Ünlüleri sadece onlarla dalga geçerken seviyorum, aramıza girdiklerinde değil.
* Ne zaman bir filmin ev sahnesinde birkaç adamı bir arada görsem burnuma bir ayak kokusu geliyor. 
* Sınava çalışmaktan kafayı yiyip başvuru tarihini geçirenler var mıdır, hep meraktayım hep
* Kıçüstü Edebiyat, kitabımı basacak.
* Çocuklar boşuna gidiyor okula. Hayvan sevgisi gibi en başta öğretilecek bir şeyi bile öğretemeyen öğretmenleri varsa boşuna verilen emek.
* Yan duran resmi, ilk seferde düzelttiğim zaman bilgisayar kullanmayı öğrendim demektir.
* Babam biraz saftır falan ama iyi adamdır. Bütün saflıkları iyiliğinden hep. Batıyoruz ama olsun iyiyiz biz. İyiyiz valla iyiyiz ondan. 
* Yüzünde kocaman bir çizik gördüğünüz erkekleri kedi sever sanmayın. Sutyen tellerini küçümsemeyin. 
* Öğrencilik hayatım boyunca milletin uçlu kalemlerini tamir ederek sükse yaptım.
* "Yaz kızım"'ı "Kaz Kızım" olarak okumak...
* Telefonları "Associated Press" diyerek açma isteğim senelerdir geçmedi.
* Herkes tecrübeli eleman aradığına göre şu soruyu sormam farz oldu: Bu millet nerede tecrübe kazanıyor?
* İtiraf ediyorum anlayamadığım nickleri sormaktan çekiniyorum. Çok bilinen bir şeydir de rezil olurum diye..
* 2047'de uzayda mangal partileri falan olacak sanıyorsanız yanılıyorsanız. Aynısını 2000 için düşünenler çok fena göt olmuştu. Demedi demeyin.
* Şu an gaipten merdaneli çamaşır makinesi sesi duyuyorum. kabus gibi..
* Yıllar önce İzzet Yıldızhan'ı denizden çıkarken görüp evrim teorisi hakkındaki bütün şüphelerimden arınmıştım, benimsemiştim teoriyi hemen.
* Bu arada, beyaz ışık diye bir şey yokmuş, biri kafa buluyormuş o kadar. 
* Halamın oğlu babama 20bin giydirdi. Babamı açtı bu. Yakıştı valla. Üstüne 5bin daha giydirmek istiyor. Kesin o da yakışır. 
* Çocuğun travma yaşayanı makbuldür. 
* Makyaj malzemelerini kullanarak tablo yapmak hiçbir kadının aklına gelmemiş olamaz değil mi? 
* Tanrı, bir şeyleri vadedip sonra da "Hadi hayırlı olsun, bunun için kan dökün." deyip uzaktan seyredecek kadar "bir şey" değildir herhalde.
* IQ hiçbir şeydir, EQ her şey
* "Bilemedim ben onu" diyerek ağlayan çocuk, dostum ben anlarım seni sadece. Ben mi kimim? "Ben bunu bil hiç" cümlesinin sahibi.
* Düşünebilen yerlerim meşgul, lütfen daha sonra tekrar deneyiniz. 
* Hayattaki tek amacım hızlı hızlı 3 kez "Yıldırım Orduları" diyebilmek. Bir kere diyebilmeye de razıyım tamam.

5 yorum:

Missbone dedi ki...

Yüzünde kocaman bir çizik gördüğünüz erkekleri kedi sever sanmayın. Sutyen tellerini küçümsemeyin.
ahahah :D bunu çok sevdim.:)

Nunuş dedi ki...

geri çekilin yıldırımlordularaoöaaaağğğ geliyor :)

Mavi adam dedi ki...

Anladığım twitter'i kullanmıyacağın mı?

KabaKulak dedi ki...

la haşmet keşke herkeş senin gibi twitlerine böyle sahip çıhsa, böyle ölümsüz gılsa, more diye bişeye tıhlamadan görsek. Ama işte kimi var ne yazıyo ki ne ohusun. tebrik ediyorum haşmetim.

pippi haşmet dedi ki...

Missbone, :*

Nunuş, söyleyemiyorum :)

Mavi adam, yok yok aynen devam. Kullanacağım.

KabaKulak, 2 ile 3 de hazır sırayla ekleyeceğim. Eyvallah sağ olasın :**