20 Nisan 2007

Pippi Haşmet

Merhaba, Hakkı benim ilkokul arkadaşım.
Onu yıllar sonra Blogger'da buldum.
"Kadınları Anlamak" diye bir yazı yazmış o kadar.
Kirpikleri çok uzundu ve bir gün bize bir kuş bulmuştu. O kuş sınıfımızın kuşu olacaktı ki, bu salak Hakkı kuşu alıp eve götürdü.
Çok da güzel para kesesi dikerdi bu Hakkı.
Başka Hakkı tanımıyorum. 
Aslında bu Hakkı'ya da Hakkım demek adetim değildir.
Ters bana böyle şeyler, elin Hakkısı nereden benim hakkım olur ki..
Bunların dışında,
insan hakkım, mesaj hakkım, devamsızlık hakkım falan var. Bu kadar da iğrencim.

Her konuda yazabilirim çünkü çok cahilim. 
Her şeyi eleştirerek dikkat çekmeye falan çalışırım o kadar.
Blog yazmaya 2007'nin baharında başladım, o zamanlar buralar ahududuluktu. Blogger, İngilizceydi ve izleyici özelliği falan da yoktu.
Twitter yoktu aslında vardı ama biz görememiştik daha, FriendFeed yoktu. Facebook vardı ama ben üye olmamıştım, ne yapayım sümüklü ilkokul arkadaşlarını diyerekten.
Aslında çok çok eski sayılmam ama yine de yazmaya 2010'da başlamadığım için alınıyorum yeni muamelesi görmeye. 
2010'da açtım bu blogu evet ama eski yazılarımı da buraya aldım, kafanız karışmasın arşive bakınca. Yorum gelmemiş de demeyin, binlerce yorumum vardı taam mı?
Efendim bir de bu blogla ilgili önemli bir şey var ki etiketler, şu yazıyı okumakta yarar var. 

Cinsiyet: Dişi
Erkek olduğum zannedilince alınıyorum. 

Her türlü soru ve sorun için mail adresim var mesela, blogun sağında solunda bir yerlerinde duruyor. Bir mail atın sorularınıza cevap vereyim, sıkıntılarınızı çözeyim.
Soru sorun diye üşenmedim Formspring hesabı açtım:

Ha bu da Blogger Profilim:
Öğrenecek bir şey yok ama olsun, bulunsun diye.
Gtalk rumuzum pippihasmet
Skype rumuzum da pippihasmet.
Tumblr blogum, eminim sizi eğlendirir o da burada.
Bu FF hesabım:
Bu cik cik hesabım:
Bu da sümüklü hesabım:
Bu da Facebook üzerindeki sayfam: Bu işteeeee Reader gönderilerini vb işte internet güzelliklerini paylaşıyorum. Götümü kaldırmak için değil, farklı şeyler görmek için takip edilsin diye. 
Bir de buuu FriendFeed'e yüklediğim şarkıları indirme imkanı da veren link, bu da dinleme imkanı veren link.. 
Buuu da FF üzerine yüklediğim pdf dosyalarını indirme imkanı veren link.
Bir de rica ediyorum Pippi Uzunçorap'ı atlamayalım. 
Şimdilik bu kadar. 
Öptüm çüzz.

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:D

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bana çok sevdiğim birini hatırlattın. :)

ÖZGE ŞAT dedi ki...

benim gibi oturup yazılarını taşıyan birini görmek daha güzel his,aklımı yiyim oturup 200 yazıyı blogcudan blogspota taşımıştım hala bide yorumları kaldı zaten,nası üşeniyorum anlatamam onları taşımaya

pippi haşmet dedi ki...

çizer, 900'ü aşkın yazıyı taradım, kaçını aldım bilmiyorum ama 500'ü vardır herhalde. Delilik herhalde ama olması gerekiyordu burada da :)

Peri dedi ki...

her konuda yazabilirim çünkü çok cahilim.... çok sevdim bu lafı kullanabilir miyim

pippi haşmet dedi ki...

tabii ki pericim ;)

T.A. dedi ki...

kızıım sabah sabah nerden geldim nasıl geldim bilmiyom ama varyaa ben seni çok sevdim :)

pippi haşmet dedi ki...

tubiornottubi, evren buluşturdu bizi sev beni :D

ebru dedi ki...

Burada yeniyim ama öğrenci değil blogger olarak..samimi tarzını ve dilini de çok sevdim.Yeni bloggerlara (mesela bana) önereceğin neler olur gerçekten merak ediyorum.aktif izleyici olmadan pek keyfi yok gerçekten bu işin.3-5 arkadaşla da hatır-gönül biryere kadar..

İlk İnsan dedi ki...

Cinsiyet: Dişi
Buraya kadar gözümün önünde "Vedat" konuşuyordu."Dişi" ne ya?