3 Şubat 2011

Twitter Uçar Blogger Kalır 2


* Hiçbir sınavda yeme içme ihtiyacı hissetmemesine rağmen sırf millet getiriyorsa bir hikmet vardır diyerek kek su taşıyan salak benim.
* Kadınlar ikiye ayrılır: Bıyıklarından rahatsız olanlar, bıyıklarından rahatsız olmayanlar
* Herkes kendi önünü temizlerse bütün önler temizlenmiş olur. Temiz toplum. 
* Gerçek hayat adil değil dedim uzun zaman önce internete yöneldim ama gerçek hayattaki herkes buralara gelince buralar da adil olmaktan çıktı.
* Yapışkan insanı hayatınızdan çıkarma yolu: Ondan en az asgari ücret kadar borç istemek
* Sınavlara yanında gelmek isteyenlere kafa tutup yalnız giden ama sınav çıkışı anasına danasına sarılanları görünce duygulanan salak da benim. 
* "Sosyal medya maymunu" diye bir şey var bence evet.
* "MSN yoksa Gtalk kullanın." Pippi de Haşmet 
* Serdar Ortaç'a "Altın Klakson" ödülü vereceğim, yakındır, neresine olursa artık.
* Çişimi tutuyorum çişimi tutuyorum sonra sistit oluyorum.
* "Sabah 8ekiz akşam 7edi" yazdım az önce. Güneş çarptı zahar. Beyne para mı saydık, hiç..
* Bir akrabalık ilişkilerinin bir de aktarmalı yolculukların içinden çıkamıyorum arkadaş
* "Vize verecek kişi çok çok"u "Bize verecek kişi çok çok" diye anlamak...
* Mahallede başı boş bir velet buldum. Kıçı kırık bir ağaç çiziyorum "Aa nasıl yaptın?" deyip harikasın bakışı atıyor. Tempra oluyorum hemen. 
* 25 senelik komşu teyze gözlerimin rengini bugün fark etti.  "Siyah sanıyordum meğer yeşilmiş" dedi. Anlaşarak ayrıldık.
* İlk fırsatta Kabasakal'a meyleden Safinaz'ın peşinde sürünen adam anca ıspanak yediğinde işe yarar hale gelir, fazlasını beklememek lazım.
* Dünya, Avon kadınlarının olacak. Hissediyorum, çok yakında. 
* Çocuğunuzun adına "Hapşu" koyun. Adını her söyleyişinde "Çok yaşa" diye dua alsın, ondan mesut kimse olmasın. 
* Hatta çocuğunuz her "Çok yaşa" diyene "Sen de gör" desin, insanoğlunun ortalama ömrü uzasın. Nasıl fikir ama?
* Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kanunu/Kurulu var misal. Hep demişimdir, küçükleri muzır neşriyattan korumak lazım diye. çiş bok kaka. 
* "Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler"deki anlatım bozukluğunu biliyorum ama bu bilgi ne işime yarar işte onu bilmiyorum.
* Kardeşimi 'Ceddin Deden'le uyandırma çabasındayım. Birazdan gelip ağzımı kırarsa bu yöntem işe yarıyor demektir.
* KPSS'ye "Akıncılar Marşı" dinleyerek gittim. Kendimi seviyorum, kendimi onaylıyorum. 
* Dininiz, düşünceniz ne olursa olsun arkadaşlık edebilirim sizinle ama eğer bitli iseniz benden uzak durun nolur
* Anneme göre, Temel Reis'in yavuklusunun adı Safinaz değil: Şaziment 
* Bırak o sonuç belgesini Gülcan, bizim sistem orospu oldu.
* Allahın yarattığı bir musibetim işte
* Ben banyodayken tüm iyi niyetiyle gelip odamı havalandırmak için camı açan anne, sayende tabiata karşı giyindim. Güzel bir deneyim oldu.

Hiç yorum yok: