10 Mayıs 2010

Su Kaplumbağası Müslüm

Demiştim resimleri gelecek diye. 
Ben normalde hayvanların satılmasına karşıyım, hediye edilmesine daha da karşıyım ama gel gör ki hediye geldi ve ben al bunu götür diyemedim.
Aslında geldiğinde iki taneydi bunlar ama diğeri hasta gibi duruyordu zaten ve iki üç hafta anca dayanabildi. 
Müslüm 3-4 aydır benimle. Onu ellerimle besliyorum, kabuğuna bakıyorum, sertleştirici (kabuğunu ya siz de) ilacını sürüyorum falan fişman. Vitaminleri de var güzel güzel geçinip gidiyoruz. 
Sabahtan akşama kadar televizyon izleyebilitesi var kendisinin. Karaca'nın sunduğu Chuck'ı izliyoruz birlikte, pek eğleniyor.
Daha büyük bir yer edinecek yakında kendine. Mini akvaryum düşünüyorum yeter ki o rahat etsin. 

Evinde ikamet ederken
Ebru Gündeş vari bir poz.
Biraz kızıl bir maviii, yalnızlığın asil rengiiii

Yüzebiliyorum ki
Ama becerip de buradan geçemiyorum
Sırtımda bir iz var ama vallahi geldiğimde böyleydim

Ben bu kurtları da yiyorum, arada bazı balık da çıkıyor içinden.


Bu arada cinsiyeti hakkında hiçbir fikrim yok. Veterinere bir şey danışmaya gitmiştim Müslüm'le ilgili, veteriner bana sordu bu erkek mi dişi mi diye. Bilemiyorum valla.

Hikmet Amca


Akrabalardan nefret ediyorum hatta Müslüm de nefret ediyor biz komple nefret ediyoruz ama geliyorlar işte heyhat dur diyemiyoruz.

Hikmet Amca var bir tane, uyuz oluyorum herife. Borç istemeye gelmeyle başladı ilk, sonra sonra ayağı alıştı habire bizde. Artık öyle bir hal aldı ki, haftada bir kez geliyor ve hatta gelmediğinde merak ediyoruz.

Babaannem arada laf sokuyor ama adam oralı olmuyor. Karısını bırakıp geliyor bize. Hayır konuşmalarını da anlamıyoruz, bazıları vardır hani harfleri yer yutar da ne dediği anlaşılmaz heh bu adam onlardan işte, bir de sessiz konuşuyor.. Hiçbir halt anlamıyoruz dediklerinden.

Ayrıca bu Hikmoş, hiçbir naneden anlamadığı halde her naneden anladığını iddia edenlerden. Geçen benim Müslüm'e bakıyor, "Bunun suyu mu az ne, cık cık cık daha çok su koy buna" dedi. Ben şimdi sanaa bir su koyacağım göreceksin diyecektim ama babam yanımdaydı diyemedim diyemedim diyemedim..
Bir de her seferinde aynı şeyleri söylüyor. "40bin öğretmen alacaklarmış, başvur sen de" Kafa göz dalacağım bir gün gerçekten dalacağım..
Öyle işte, bu adamdan kurtulsam çok sevineceğim.

Kaplumbağalar da Yürür -Bir Sanat Filmi-

video

"Sanat filmi çekeceksen kaplumbağadan iyi oyuncu bulamazsın" dedim ve ilk kısa filmimi çektim. Oyunculuk hiçbir şeydir, yönetmenlik her şey..
Fondaki tiktaklar aslında tamamen rastlantı ama sanatımdan ödün vermemek adına bunu belirtmedim farz edin.

İyi seyirler. 

Ayrıca Kaplumbağa Müslüm'le ilgili ayrıntılar yakında.!