16 Ağustos 2010

Ben Geldim Milli Piyangooo




Neredeydin ki nereden geldin diyecek yazılarımın sonlarını okumaktan aciz ziyaretçiler için söylüyorum bunu. Karadeniz'e işemeye gitmiştim, işedim geldim.

Off lan off.. Bir günlük tatil mi olur arkadaş, bir bok anlamadım yeminle.
Gerçi bu bile iyi geldi, bir güne de şükür.
Özel hayat dedikleri şey boktan, iş güç hak getire, ev berbat bir güzellik yok ya hani hayatımda, idare ediyor bir günlük saadet bile. 
Denizi özlemişim, sadece sesini ama. Denizlere girilmez ayıp olur, denizler girilmek için değildir, sevilmek içindir, öpüp bağra basılmak için. Annem pazardan deniz aldı.
Yıldızları sevdiğimi fark ettim ben bu bir günde. Deniz sesinin bana kesin olarak huzur verdiğini anladım. Bir günde başka da bir şey yapılmıyor. He evet bir de tüm gün boyunca "Tanrı bak arkadaşım, bu işte bir yanlışınız var. Denizdeki mahlukatı göğe, gökteki zımbırtıları da denize koyacaktınız. Biz göğe bakınca deniz analarını görecektik.." diye söylendim. O da her zamanki gibi iplemedi beni, canı sağ olsun. 
Gecenin köründe kapkaranlık sahilde yattım tahta şezlonga, denizi izledim, dinledim, kıçıma kayan yıldızları çıkardım yerlerine koydum. -Tamam boyum kısa ama zıplayınca göğü delebiliyorum.- Tatil bu işte.. 
Zaten yağuşuklu adam da yoktu, izleyip iki gönül eğlendirirdim ama yokmuş sezon bitmiş çoluk çocuk kalmış hep. "Aman fena değilmiş bu" dediğim 20 yaşında çıkıyor. Velhasılı kelam izleyecek adam da yoktu. Sıkıcıydı o kısım. 
Ama çok eğlendim, gözlerimi kapatıp denizi seyretmek de eğlenceliydi.
Sizi hayal kırıklığına uğratacağım ama sokağa çıktım ve enteresan bir şey gelmedi başıma. Normal normal bir gün geçirdim. Sadece denize düşüp sarılacak yılan da bulamayınca boğulma tehlikesi atlattım yarım metrelik suda ama o da taaamaamen benim salaklığımdan kaynaklanıyordu. Ayağa kalkmayı akıl edememiş olabilirim ne var yani. 
Bir de içip sıçamadım, farklı olarak içtiğim tek şey deniz suyuydu ama çok dikkat ettim kafa yapmıyor maalesef. 
Tatil mi tatil işte. Azıcık para yaparsam tek başıma da gideceğim Fizan için güzel diyorlar, oralara yerleşmeyi düşünüyorum. Gelmek isteyen varsa gelmesin, yalnız gideceğim yapışmasın kimse bacağıma.  
Yalnızlığı ne kadar özlediğimi anladım, bazı şeyleri düşündüm ama 1 gün yeterli olmadı karar vermek için. Hayatıma uzaktan baktım, gerçekten bok gibiymiş arkadaş.. 
Bir de salıncak.. Çok güzeldi be.. Aslında bütün bir ömrümü salıncak tepesinde geçirebileceğimi anladım. Şimdilik rekorum 3 saat ama olsun, geliştireceğim. Farklı stillerim bile var. Ve 41474596538 tane çocuğa sallanmayı öğretmiş bir insanım, kendimle gurur duyuyorum.
Bir de kendimi sevdim ben tekrar. 
Evettt. 
Sık yazı yazacağım artık, yapmam gereken şeyler bitti. Artık yazma zamanı..
Öptüm çüzz

8 yorum:

travego dedi ki...

benim konuyla ilgili yine bir yazım var :P

http://yasiyorumnet.blogspot.com/2010/02/farknda-olmadan.html

Bugün, deniz kıyısındaki kaldırımın üzerine düşmüş bir yaprakla karşılaştık. Önceki geceden kalmış olan yağmurla dengesini kaybedip geri dönmek için harcaması gereken çabadan kurtuluvermiş, savruluvermiş. Ben yine yağmur yeniden yağmaya başlarken ve yine çekip giderken farkına varıyorum denizin. Halbuki deniz ile kendime daha fazla vakit ayırmalıymışım gibi geliyor şimdilerde.
Farkında olmadan sen düşüverdin aklıma, hiç deniz kıyısında yürümedik seninle biz. Ayağımıza buz gibi ve tuzlu su değmedi. Soğuk deniz suyu, yakıcı tuz, ve taze yosun kokusu burnumu doldurduğunda sen geldin aklıma. Heyecanlandım yine. Sana da söylerdim, hatırlar mısın bilmiyorum, sesin biraz dalgaların heyecanına benzerdi, konuşurken yüzünde kırmızı sonbahar yapraklarının kızarık hallerine benzeyen bir renk olurdu. Dalgaların sesinde ben şimdi seni arıyorum.
Tepedeki ayda mı varsın? Yemyeşil gözlerini çevirdiğin geldi aklıma, ne güzel bakardın gözlerime, ta derinlere.
Soğuk su ayaklarıma dolanırken keşke senin ayak izlerin benimkilerin yanında olsa, kolumu beline dolasam ve sen beni yine öyle öpsen.
Eskiden bir saatin akrebiyle yelkovanını üst üste gördüğümde veya gökten bir yıldız kaydığında dilek tutardım. Biliyor musun, artık tutmuyorum. Benim dileklerim zaten çoğunlukla da tutmadı. Bir sır vereyim hatta aynı zamanda sorayım, mutlu olmayı dilemekle alakalı olabilir mi?

Azze dedi ki...

gittiğini anlamadım ama,

hoş geldin :)

yaz, yaz da zihnim açılsın :)

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Nolur fizanada beni yanında götür (:
sen 1 günlük tatil yapmışsın ben hiç yapamadm daha :(

Judy Abbott dedi ki...

ah o sahilde ben de olaydım, kendimi dalgalara bırakaydım

pippi haşmet dedi ki...

travego, her konuyla ilgili de bir yazın var maşallaaah :)

pippi haşmet dedi ki...

Azze, açacağım ben artık bolca :D
Bütün gün bilgisayar başındayım yine :D

pippi haşmet dedi ki...

cips yiyemeyen kız, hüff bana kim olduğunu söylersen bir şekilde ama sadece bana o zamaaan seni yanıma alabilirim ahahah

pippi haşmet dedi ki...

Judy Abbott, ahh ahh güzeldi özellikle de gece yıldızlar çok güzeldi.
Darısı başına o zamaaan ;)