23 Haziran 2010

Yılanlarda Çiftleşme

Yılan dediğimiz yaratık da seksapalitesi yüksek bir canlı. aha bu kelimeyi de ilk kez kullandım içimde bir heyecan oluştu şimdi. Neyse evet. Cinsel yaşamları merak ediliyor haliyle. Bu yaratığın hiçbir belgeselini kaçırmam ben. Yıllar yıllar önce bir belgesel izledim anamm.. O zamana kadar hiç merak etmemişim bunlar nasıl çiftleşir deyü. Bir baktım enteresan bir şeyler oluyor, sonra birden hayatım anlam kazandı. Noluyor falan derken yılanların cinsel hayatını merak etmediğim onca zaman ne çok şey kaçırdığımı anladım. Böyle nasıl desem.. Bazı üstün zekalı insanların internette yayınladığı yılan çiftleşmelerinden bahsetmiyorum. İki er yılanın dişi için yaptıkları kavgayı çiftleşme zannedenler var acayip sinirimi bozuyor bunlar. Yılan dediğimiz süper ötesi yaratık karnının oralardan bir şey çıkarıyor, evet bir şey resmen böyle değişik bir şey işte. Sonra dişi yılanın bir tarafına yerleştiriyor onu. Neresi olduğunu bulamam ben hayatta. Öyle bir şey işte. Göstertmem lazım size bunu.



Bu tamam da, anlayamadığım bir video var. Anacondaların çiftleşmesini yakalayamadım hiçbir belgeselde ama bu video beni şaşırttı. Aşağıdaki videoda göreceğiniz küçücük şey koskoca anacondanın şeyi değil merak etmeyin. Bir an ben de "büyük" hayal kırıklığına uğrayacaktım ama anacondanın küçük arka ayakları onlar. Dişiyi gaza getirmek için kullanıyor.



http://pippihasmet.blogspot.com/2010/06/ylanlarda-ciftlesme.html

Hiç yorum yok: