23 Haziran 2010

KPSS Şiiri



KPSS'nin yolları taştan
Otur yiğenim bir soluklan
Çalış, olma baban gibi boktan
Dolanırsın çarşafa hiç yoktan


Sınav yaklaştı yusuf yusuf
İçim başım sıkıldı of puf
Bir oyuncak trenim bile olmadı şöyle çuf çuf
Kafamı vurdum duvara oldu mu sana uf


Lan KPSS köpeen olsun
Olmazsa olmaz canın sağ olsun
Onlar kaybeder biliyorsun
Aferin, almış başını gidiyorsun


Dün gördüm bir rüya
Tamam lan ayıp değil korkma
Kazandın sen valla billa
İnanmazsan bak sen yumurtama


pippi der ki çalışmazsan olmaz bu iş
Korkma kurtulacaksın gelecek bitiş
Sıkı gaza getirdim gör bunu ibiş
Bir alışveriş bir fiş bir alışveriş bir fiş


http://pippihasmet.blogspot.com/2010/06/kpss-siiri.html

4 yorum:

Ohannes dedi ki...

beyin bedava mottosunu denemenizi öneririm.

pippi haşmet dedi ki...

@Ohannes
Sayende kendime bir arkadaş buldum. Süpermiş gerçekten. Çıkışta değil bana şimdi soru sorsalar ahanda cevabım aynen odur ahah

Ohannes dedi ki...

yandaş medyama sizi eklemek istiyorum.izin var mı ?

pippi haşmet dedi ki...

Tabi ki, her zaman :)
Candaş, yandaş, kandaş medya.