5 Aralık 2009

Yol Arkadaşım


Çağan Irmak'ı sanırım uzun zaman daha affedemeyeceğim.. Yol Arkadaşım gibi kadına saygı gösteren, kadını hisseden, tanıyan mükemmel bir dizinin senaryosunu yazdıktan sonra sen git Issız Adam gibi dandik bir film senaryosu yaz. Yaşlandığında bu film için pişman olacak eminim.

Ben pek dizi izleyen biri değilim. Canım sıkıldığında televizyonda ne varsa onu izlerim o arada alakasız bir dizi çıkmışsa eğer oturur onu da izlerim nasılsa işim sadece dizi izlemek olmuyor televizyona bakarken. Neyse işte, bütün bölümlerini izlediğim ilk dizi Çemberimde Gül Oya'ydı. Mükemmeldi.. Ama dizi izlemek için bir hafta bekleyecek sabrım olmadığı için hafta içi yayınlanan tekrarlarını izlemiştim. Hatırla Sevgili yine aynı şekilde, 7 Numara yine aynı şekilde ve Yol Arkadaşım..

Yol Arkadaşım bana güç vermişti. Geçen sene sabah erkenden kalkma sebebim olmuştu, 9'da beni kaldıracak şey gerçekten çok çok önemli olsa gerek ama değil mi? Kalkıyordum önce dizimi izliyordum kahve eşliğinde. O zamanlar büyükbabam da vardı, bazen o da izlerdi benimle. Öyle işte, kadının saçma sapan amaçlar için kullanılmadığı gerçek bir diziydi o ve senaristi Çağan Irmak'tı. Bütün oyuncular özenle seçilmişti belli, rolüne yakışmayan kimse yoktu. Yönetmeni de tebrik etmeli. Neyse işte..

Issız Adam sinemalara düştükten sonra, herkes hakkında bir şeyler yazmaya başlamıştı yazılanlardan okuduğum kadarıyla dandik ötesi bir filmdi. Künyesine bakmaya bile tenezzül etmemiştim işin aslı. Belki bir aydan fazla zaman geçmişti, bir arkadaş "Bunu Çağan Irmak'ın yaptığına inanamıyorum." dedi. Tepkim sadece "Ohaaa" idi. Yakıştıramadım arkadaş, nasıl bir hayal kırıklığı yaşadım anlatamam. Geçenlerde burada işte canım çok sıkılmıştı ve Çağan Irmak'a belki de haksızlık ediyorum dedim ve izleyim bakalım şu filmi dedim. Demez olaydım ileri ala ileri ala 15-20 dk'da bitirdim filmi.. Dayanamadım çünkü.. Öyle işte.. Ulak'ı izlemeye doyamamıştım hey gidi..
Ben şimdi tekrar Yol Arkadaşım'ı izliyorum, baktım izlemeye doyamadığım dizi yok ondan başka.. Bütün oyuncular ayrı ayrı o kadar etkileyici ki, keza hikaye de öyle.. 

İzlemeyenler bir yerlerden bulup izlemeli, özellikle de kadınlar.. 


Hiç yorum yok: