5 Aralık 2009

Blog Yazarları Aslında Kızılderili mi?


Kızılderilileri hep sevmişimdir, çok sevmişimdir. Onların isimleriyle dalga geçen götü boklu şımarık Amerikan özentisi veletler gibi olmadım hiç, hep saygı duydum onlara. En azından FriendFeed'e gelselerdi "Lan sen niye ismini kullanmıyorsun, sen de Ahmet olsana, sen de Selin olsana, sen de Hüdaverdi Götügüzel olsana" diye yırtmazlardı kıçlarını. Gerçi o zaman birileri:
-"Sen neden Oturan Boğa'sın? Bizden ne saklıyorsun?"
diye sorardı, o da:
-"Oturan değil salak Osuran Boğa'yım önce doğru oku. O benim büyük büyük büyük çok büyük dedemdi. Sen neden Ahmet isen ondan" der bitirirdi işi.

Yaralı Kartal, Kırık Ok, Yalnız Kartal, Çakan Şimşek, Buğulu Göz, Oktan Hızlı, Yay Kıran, Dağ Delen...
Yaptıkları şeyle isimlendirilmişler, anladığımız bu..

Misal Gaykedi doğduğunda kimse adına "Gaykedi koyalım." dememiştir ama o Gaykedi olmak istediği için bu ismi seçmiş değil mi?

Melankolikdeli ha keza yine öyle, kimse ona "Bu çocuk hem deli hem de melankolik gibi görünüyor, adı melankolikdeli olsun" dememiştir, kendisi istemiş kendisi seçmiş bu ismi almış.

pippi haşmet.. Annemler bunu duysa beni doktora götürürler garanti ama ben pippi olmaktan mutluyum. pippi, haşmet, ph, pippili, pippi haşmet... Kendi adım gibi sanki ne bileyim öyle.. Çok da seviyorum efenim.

Demem o ki, mahlasınızla bin yaşayın.!!
İki tane ilerizeka yüzünden de ah aman kendi adımı kullanayım yoksa beni önemsemiyorlar demeyin. Neyi seviyorsanız onu kullanın.

Öyle içimden geldi yazayım dedim. Ne güzel nickleriniz var sizin be, çok seviyorum.

Hiç yorum yok: