16 Temmuz 2009

Aldatma Mevzusu Konuşulmaya Başlandı

Annemin telefon dinleme alışkanlığı arttı. Emniyet'ten daha istekli bu konuda. Geçen babamın kuzenimle yaptığı konuşmayı dinlemiş ve ondan saklanmış bazı bilgiler almış.
Bunun üzerine daha da gerildi ortam, kardeş kardeş oturmalarından geçtim düşmanca bakmaya başladılar birbirlerine.

Bugün halamlar geldi, aile meclisi toplandı ve babamdan savunma yapması istendi. Babam vallaha da billaha da bir şey yok dese de bizi inandıramadı. O değil de halamlar çok abartıyorsun dediler anneme sık sık. Bilmem bence abartmıyor, yok canım. Fiziki bir şey olmadığı belli ama sanal da olsa böyle muhabbetlere girmesi aldatma sayılmıyor mu? O oyun sitelerindeki bazı hatunları anlamak mümkün değil. Yengem erkek nickiyle girdiğinde kadınlar msn adreslerini verip konuşalım diye ısrar etmişler, yengeme asılmışlar. Alt tarafı oyun oynuyorsun bu kadar azmanın alemi ne? OKEY'in adı tahrik edici olabilir ama yok canım daha neler..

Evet babamın beceriksiz savunmasının yarısında kapı çalıp yeni misafirler gelince konuşma yarıda kaldı ama anladığım kadarıyla annem babamı affedecek. "Sen böyle yaparsan teselliyi başkalarında arar" uyarılarına kanacak kadar aşık çünkü annem.

Babamın msn'ini kırıp aldığım msn adreslerini bilgisayar masamda unutmam, babamın bunları görmesi de tuz biber ekti olaya. Savunma sırasında bana da giydirdi azıcık ya neyse.

Kardeşim gelmeden barışsalar da şu kız bir gün yüzü görse evde. Her gelişinde bir sorun her gelişinde bir dert... Eve gelmek istemiyor artık garibim.

Ayrıca ödevi için internet kafelere giden, arada da Google'a pippi haşmet yazıp bloga gelen güzide kardeşim, dilerim bunu okumuyorsundur, okuyorsan da el salla bana.. Çok özledim lan seni.. Gel valla lan valla bak çok özledim. Öptüm falan. Görüşürüz..

Hiç yorum yok: