12 Nisan 2009

Yasaklı Memeler


Flaş Flaş.. Flaş..
İşte o yasak memeler..!!

Memeler baş kaldırmış memeler baş kaldırmış... la la la..
Selvi Boylum Al Yazmalım Kesik Sahnelim..

Bugün Star denilen kanalda Selvi Boylum Al Yazmalım'a rastladım. 5856122. kez izlesem fena olmaz dedim. Başladım izlemeye.

Hani o sevdiğimiz sahnelerden biri: İlyas, Asya'nın görücüsünü henüz görmemiş oluşunu garip bulur. Ya şöyleyse ya böyleyse diye onun aklını karıştırmaya çalışır. Gözlerini kapatıp ellerini kaldırıp Asya'ya doğru yürür. O sırada eli yanlışlıkla Asya'nın memelerin değer. İkisi de utanır ama ikisinin de hoşuna gider bu küçük temas. İzleyici olarak benim de hoşuma giderdi her defasında. Ama Star mıdır nedir onun hoşuna gitmemiş sanırım. RTÜK Asya'nın görünmeyen memesine de karışıyorsa artık ne tür bir anlayışları var Allah bilir, küçük beynim almıyor. Gerçi reklam ineğinin memeleri bile şikayet edildi bu ülkede, özel günlerde sizi anlayan bir sevgili de şikayet edildi "nişanlı" oldu. Sevgililer aptaldır sizin regl olduğunuzu falan anlamaz onlar. Nişanlı olunca amenna ona her şeyinizi anlatabilirsiniz. Ne aradınız Asya'nın memesinden ya, anlamadım ki..

Geçen CNBC-e'de de kestiler caaanım sahneleri.. Ne var yani, bir kadın bir kadınla öpüşemez mi, çok utanç verici aaaaa.. Sen aç da şeyinden utan diyesi geliyor insanın. Çocukları koruyalım derken yetişkinlerin sinirlerini bozuyorsunuz. Aseksüel olsun bütün çocuklar.. Ne mutluuu..!!
Cinsel kimliklerini falan bulamasınlar e mi?

Oyyy
Daraldım yeminle..!

Hiç yorum yok: