18 Kasım 2008

Gülşen Bubikoğlu


Erkek olsam hastası olacağım kadınlardan biridir Gülşen Bubikoğlu.
Geçmişte sevgilicilik oynadığı adamın, bilmem kaçıncı kocasını boşuyor olduğunu görmek bu güzel hanımın üzerinde travmatik etki bırakmış mıdır bilinmese de, düşününce bırakmamış olma ihtimali yok gibi..
İlkokul yıllarında bile saçımın bu hanım gibi olması için uğraşırdım ama katil babaannem buna izin vermez kestirirdi saçımı. Ortaokulda saçımı uzatmaya başladım ama Bubikoğlu'nun saçlarına benzemedi, kudurdum. Lisede ne yaptım bilmiyorum ama Elidor Kına Özlü Şampuan kullandığım için olabilir, saçım ahenkle flört etmeye başlamıştı. Aynı bu hanımın saçı gibi arada değişik renkler türemişti. Hem de boya masrafı bile olmadan..
Velhasılı kelam dönem içindeki popülerliğimi,
Gülşen Bubikoğlu özentime borçluyum bu yüzden kendisinin ellerinden öperim.
Hafif erkeksi ama dişi..
Ayrıca bu soyadıyla ünlü olacak kadar da güzel, sevimli, yetenekli..
Öyle öyle..
Bir de yaşlandıkça ilkokul öğretmenime benzemiş.. Garip..

Not: Bubik, Elazığ- Tunceli taraflarında tomurcuk anlamına gelen bir kelime imiş.

İlham geldi..
Tomurcuk tomurcuk gözleri boncuk boncuk...

Hiç yorum yok: