18 Kasım 2008

Boşanma Partisi



Bugün Rachael Ray'i izlerken gördüm. Malum, artık evde olduğuma göre ha Derya Baykal ha Martha Stewart ha Rachael Ray...
Çok eğlenceli bir konudan bahsettiler. Hanımefendinin biri boşandıktan sonra arkadaşlarını toplayıp parti yapmış.
Boşanma sürecinde ona destek olan arkadaşlarıyla eğlenmek istemiş. Siyah balonlar patlatılmış dünyaya söverek. Evlilik videosu geri sarılmış. Süper görüntülerdi. Şahsen kötü evliliğin, kötü ilişkinin ardından verilmesi gereken bir parti gibi duruyor.

Annemin olay hakkındaki yorumu yine olumsuz:

Bir çift boşanınca yer gök ağlarmış, bunlar parti veriyor.

Merak etmeyin durumu düzelttim hemen.

-Anne, peki benim evlendiğim adam beni her gece dövse, 'boşanma, otur dayağını ye' mi diyeceksin bana.?

Çaresiz ve biraz da hırçın (karşı tarafa) bir ifadeyle:

-Olur mu kızım.?

Yani bazılarına bazı şeyleri anlatmak için bazı bazı, bazı örnekler vermekten bıktım. Erkekler de böyle; örnek olmadan anlamıyorlar nedense.

Hiç yorum yok: