19 Kasım 2008

Rüyada Çemkirmek


Saçma rüyalar görmeyi bırakamadım. Napayım işte hayat..
Bir keresinde gecenin bir saati gözümü açıp bulduğum roman konusunu kör karanlıklarda bir yerlere yazacağım diye uğraşmıştım. Rüyamda resmen roman yaşadım.
Aslında bu sıralarda bloga konu buluyorum rüyamda. Sonra uyanınca hatırlarım diyorum, hatırlayamayacağımı bilerek, Allahtan pippi kızımız pek saf da hemen inanıyor, uyuyor.
Yine bir rüya gördüm. Aslında çok da enteresan bir rüya sayılmaz ama rüya görüyorum diye havam olsun istiyorum, yoksa anlatacağımdan değil. Bir de tabii alt yazıdaki çantanın bir an önce konu dışı edilmesini istiyorum, hayır birileri gelecek "Hacı sen, Türlü'nün içine ne koyuyorsun?" ya da "Tatar Çorbası nasıl yapılıyor hele bir deyiver" diyecek, şey gibi kalacağım..
Onu oraya koydum gören bilen de yetenekli bir şey zannedecek beni..
Yetenek değil benimkisi sinir işte..
Amma uzattım alt tarafı kıytırık bir rüya..Yalnız şimdi daha da saçma gelmeye başladı bu rüya.

Neyse, neyse halim o çıksın falim.. Kafiye olsun diye mi artık kibarlıktan mı bilinmez FALİM.. Hay allah, zaten yanlış sözü söyledim. Açıl Susam Açıl.. Aduuuuket... Gölgelerin gücü adına..
Hayırdır inşallah..

Biz bir daireye çıkmışız, gül gibi evi bırakıp, bende de nedendir bilinmez bir çalışma arzusu... Odama gitsem de KPSS çalışsam diye ölüyorum.
Odaya geliyorum, sıcacık oda. Ben biraz çalışıyorum ama oda hemen soğuyor, buz gibi oluyor. Anaa, bir bakıyorum pencere açık. Kapatmak için çabalıyorum ama nafile üst kattaki kadın perdesini yıkamış. Pencereye sıkışıyor perde. İçimden de "Bu havada perde mi yıkanır" diye geçiriyorum..
Kadınla bir komşusu benim bu çabama gülüyorlar. Ben de gayet iyi niyetli bir şekilde "he he" şeklinde tebessüm ediyorum.
Tebessüm etmenin en güzel tarafı tebessüm ediyorum yazmaktır. Ne güzel fiildir o öyle.
Sonra bu kadınlar annemle ilgili bir konu yüzünden benimle tartışmaya başlıyorlar, önceleri gayet açıklayıcı bir dille durumu anlatıyorum ama olmuyor, hiç yapmam aslında ama çemkirmeye başlıyorum ben de.
Öyle böyle derken ben sinirden küt bayılıyorum. Annemler de bok var gibi düğüne gitmekten bahsediyor. Arkadaşım, senin kızın bayılmış ne düğünü, kır dizini otur aşağı.. Zaten senin yüzünden kavga etmişim elin cadılarıyla.
Öyle böyle derken ayıldım sonra bir daha bayıldım. Babamın da düğüne gitmekten bahsetmeye başladığını duydum. En iyisi ayılmamak dedim. Öyle bayılmacılık oynarken rüya bitti.

Tabirlik bir şey de değil ama neyse..
"Rüyada komşunun perdesinin senin pencerene sıkışması"
"Rüyada komşunun sana çemkirmesi"
"Rüyada sinirden bayılmak sonra ayılmak sonra gene bayılmak sonra bir daha ayılmama kararı almak"
"Rüyada bayılan kızını bırakıp düğüne gitmek isteyen psikopat ebeveynler"

Google Amca'ya bunları sorup da kendimi rezil kepaze edemem valla..

Hiç yorum yok: