10 Haziran 2011

Bu Aralar Gıcığım

* Fenerlilerle alay etmek için "Fenevliler" diyenlere gıcığım. Abi ayıp günah bilmiyorsunuz o belli de çok ezikçe bir şey yaptığınız, bunu da mı göremiyorsunuz? Bunu da Fenerbahçeli olduğum için söyledim evet. Hı hı.. Attık tuttuk oh yeah ne bileyim böyle şeyleri kurcalayın hadi anam babam..

* Her sosyal medya zımbırtısının sinir bozma nedenleri ayrı. FriendFeed'de adım engelciye çıktı muhtemelen. Bir de ekran görüntüsü koyanlar var, "Beni engelleyen üst tabakadan insanlar". İşte en çok buna gülüyorum. "Gerçi takmıyorum ama yani bilemiyorum ki". Evet belli.. 
Arkadaş engelle engelle temizlenmiyor ana sayfa, bir türlü istediğim gibi olmadı olamadı. Bu durumla övünmüyorum tabii, aksine kendimden tiksiniyorum bu kadar tahammülsüz olduğum için. Hastalığın da payı var, önceden kadınları aşağılayanlar haricinde kimseyi engellemezdim mesela. Şimdi kimi neden engellediğimi bile unutuyorum. Ama rahat olmak istiyorum, mutlu olmak istiyorum kendi alanımda. Bu da benim hakkım herhalde. Beni de engellesinler, kaç senedir bir kere bile bakmadım kim engellemiş diye. Enteresan ama.. "Aa bunlar benim memelerim nasıllar?" mı dersin "Oh abicim bu akşam süper yemekler yedim hayvanımben.jpeg" mi dersiniz tanımadığı halde el ense çekmesi eksik kalanlar mı dersiniz tanısa bile samimiyetin dozunu ayarlayamayanlar mı dersiniz, hakaret edenler mi dersiniz, FF'in hala ne olduğunu anlayamadığından mı yoksa başka amaçlarla geldiğinden mi bilinmez, tek bir hesapla bile ilişkilendirmemiş bir garipler mi dersiniz... İyice zıvanadan çıktı. Tamam eskiden de çok mükemmel değildi ama artık çekilecek gibi değil. Hala anonim tartışması yapılıyor, halaaaaa.. 

Facebook'a sarayım dedim, o da olmuyor. Ne çok ilköğretim-lise öğrencisi varmış arkadaş. Hepsi mi gelir beni bulur.? O yaşlarda olup zekasına, sohbetine şapka çıkardığım birkaç insan da yok değil ama son zamanlarda karşıma çıkanlar sırtüstü edebiyat "sayesinde" bloglarla tanışıp siktiriboktan bir de blog açıp güya arkadaş edinme çabasındalar. Adam yerine koyup bir şey yazsan bir dövmediği kalıyor. Arkadaşım değilsin ki sen benim, lan'lı lun'lu konuşmalar, küfürleşmeler.. Gerçi bunu yaşını başını almış adamlar da yapmıyor değil. Adamın biri bir şey paylaşmıştı. "Rüyama girecek, nasıl bir şey bu böyle?" benzeri bir şey yazacak oldum. "Kıçın açıkta kalmasın dikkat et." benzeri bir şey dedi. 50'sinde vardır kesin bu herif de. Paylaşılan şey de karikatür resim böyle bir şeydi yani herifle ilgisi de yok. Madem kaldıramıyorsunuz, insan gibi cevap vermeyi de beceremiyorsunuz eklemeyin kardeşim o zaman. "Gel gel mi?" diyorum size.

Formspring'te olanlara da ayrı gıcığım tabii. "Ayy canım sıkılıyor hadi bana soru sorun eheheh" yaz, sonra da yazılan her soruya "Ebendir", "Anandır", "Sen sor diye", "Aptal mısın sen yaağ" gibi cevaplar ver. Beğenmiyorsan cevaplama arkadaşım, kafana silah mı dayadılar cevapla illa diye. Yok illa cevaplayacaksan da adam gibi cevap ver. Bakıyorsun soruda bir anormallik de yok mesela. Yok ama egoyu tatmin edecek başka bir özelliği olmayınca insanın böyle davranıyor demek.

* Aslında bu aralar hayata daha bir gıcığım. Pembe gözlüklerim olsa şu yukarıdakilerden hiçbirini umursamazdım ama çok önce üzerine oturmak suretiyle kırdığım için durumlar böyle işte. Bu aralar üstüme gelmese mesela kimse nasıl mutlu olurum nasıl.. Klavyeyi bırak evin içinde bile tabak çanak kırar vaziyetteyim. Özeti: Bana dokunma yılan, bin yaşa. 

* Eğlenemiyorum artık. Evren, hayat ne boksa işte eğlendiremiyor artık beni. Hadi hayırlısı..


ek: Artık blogmania'da değilim, bilgilere.

4 yorum:

Witchie of Stars dedi ki...

gerdin beni de yahu. gel de bu gerginliğe yorum yaz şimdi, ne desem "üstüme geldin senin yüzünden klavyeyi yedim" diyeceksin sanki sonunda, tırstım vallahi. Ama yok yine de diyeceklerimi demeden gitmem, yersen ye klavyeyi bana mı dert, iwfx'e dert, hahayt!
Bi kere o ff'in ne olduğunu anlamadığımdan mütevellit hiç sevmedim ve kullanmıyorum. Zaten sen de geçenlerde artık FF'i boşverip twit aleminde ötmeye karar verdiğini yazıp sevindirmiştin beni ama şimdi görüyorum ki palavraymış. Boş vaatlere karnımız tok bizim tamam mı, yapmayacaksan niye böyle şeylerle kandırıyorsun en saf en temiz duygularımızı? Ay dur bi dakka ya, buraya pek uygun kaçmadı bunlar sanırım... hm... neyse, özet: kahrolsun FF, yaşasın twitcanlar!

Facebook'taki mallarla ilgili bir diyeceğim yoktur, çok şükür malım yoktur, beyan edemiyciim.

Saçmalıyorum di mi? Evet farkettim ben de. E gideyim bari. Kal sağlıcakla şeker şey!

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Hepimizin gıcık olduğu konular var elbet ama seninkiler kadar orjinal değil.:)Sevgiyle kucakladım.

pippi haşmet dedi ki...

Witchie of Stars, saçmalamıyorsun ya hüf deli mi ne aa :)
Twitter çok daha güzel, en güzeli orası hatta. Millet sessizce ayrılıyor gidiyor, sessizce geliyor. Oh azıcık aşım ağrısız başım. Süper orası şimdilik :)
Yine de eski halini daha çok severdim. Sadece blog yazarları varken çok güzeldi :)

pippi haşmet dedi ki...

içimden geldiği gibi ~~~, :) bunlar o kadar da orijinal değil aslında ama olsun idare eder belki :D