22 Mayıs 2011

Vodafone Bana Emmi Dedi Neyleyim


Ah Vodafone vah Vodafone.. Yıllardır seni severim, sayarım bunlarla da kalmam bağrıma basarım hatta Twitter'da Turkcell'e "Kırmıııızıı" demişliğim bile var ama Özgür Genç tarifesi bana en uygun tarife iken ben onu seçemiyorum. Nedenini de söyleyeyim sana, yaşlıyım ben. 25 yaşındaki bir insana genç değil demeye utanmıyor musun? Daha büyüyüp iş güç sahibi bile olamamışken sen bana nasıl yaşlı dersin sorarım sana.. 25 yaşını aşmamış diyorsun reklamlarında gençliğin tadını çıkar diyorsun, 25. doğum günü pastasını getiriyorsun. 25 ise 25 dolmuş demektir ve o reklamdaki çocuk mesela, bu tarifeden yararlanamaz. Şebnem Ferah da yararlanamaz, Hayko da yararlanamaz. Bence Castin Biber mi ne onu oynatın reklamlarınızda anca o yararlanabilir. Ayıptır günahtır etmeyin eylemeyin, gencecik bünyemi üzüntülere gark etmeyin. 

---
Sevdicekle saatlerce konuşmak için en uygun Vodafone tarifesi hangisi ben çözemedim. Cep Öğrenci kullanıyorum yıllardır ama artık o bile yetmez oldu malum parasızlık işte. Bu Özgür Cep tam bize göreymiş aslında ama neyseeee... 

2 yorum:

Sed. (weba) dedi ki...

Haşmetim. Dün bende vodafonelu oldum, özgür genç tarifesi pek uygundu gittim aldım. Sanırım 3 sene kullanabilirim :D

Yaşı 25ten küçük birisiyle gidip o tarifeli hatlardan alabilirsin dicem ama uzun yıllardır kullandığın hattan birden vazgeçmek kötü oluyor. :(

Hattını başka bi operatöre taşı dicem ama şu an en iyi tarifeler vodafoneda.

Ay böyle konuşuncada sonunu nereye bağliim bilemedim sabah sabah.

gldgmdlgkdlşgkdl (:

pippi haşmet dedi ki...

webam, kalacağım tarifemde mecburen. yine en makulu eski cep öğrenci gibi duruyor. Bir de bunu bırakırsam artık dönüş de yapamıyorum. Kaldık bakalım :)