22 Mayıs 2011

Başbakan mı Olsam Falcı mı Olsam

Geçen gün yine işsizlik başıma vurduğu için İşkur'un sitesindeki profil mi desem ne desem işte orayı açmaya uğraştım. Şifremi bulamadım, gizli soruyu bilemedim, doğum tarihimi yanlış yazdım falan derken yarım saat uğraşmamın sonunda sayfama girebildim. Özgeçmiş hazırlamamışım hadi hazırlayalım bakalım bir umut dedim. 1 saat kadar uğraşıp bitirmek üzereydim ki sayfa hata verdi. Hadi yeni baştan dedim. Sabırla yeniden yazdım, son işleme gelmiştim ki sayfa yine hata verdi ve her şey uçtu gitti. 3 saat kadar sürdü bu canhıraş mücadelem ama benim de sabrımın bir sınırı var neticede. Orhan Baba dinleyerek bilgisayar başından ayrıldım ama birkaç tane anı aldım kendime:





Ne olmak istersiniz, hangi konuda eğitim almak istersiniz tarzı bir sayfadaki komik seçeneklerden bazıları bunlar. Çökelek ustası ve çapakçı elbette komik değil ama günümüz meslek isimlerine bakınca bu hiç duymadığım meslekler beni etkiledi işin aslı. Bir de başbakan var ki... Görüyorsunuz herkesi düşünüyorlar.. Başbakanın alacağı eğitim için İşkur profili açacağını düşünüp düşünüp kendimi iyi hissediyorum. 

Hayaldi gerçek oldu, şaka maka 3 senedir işsizim ben arkadaş.. 3 sene!! Hayaldi, gerçek oldu.!

1 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Seni öyle iyi anlıyorum ki.
Kıyamam sana!