8 Temmuz 2010

Dananın Kuyruğuyla Dönmek Üzere




Yarın kardeşim gelecek, sabah onu karşılamaya gideceğim.

Bunun haricinde de ben şimdi gidiyorum. Yarın da uğrayamam herhalde buralara.

Yazıda belirtmemiştim sanırım, belirteyim:




Bu da yeni, soru sorulsun falan diye işte:
İki gün içinde dilerim soru dolar orası da gelince canım sıkılmaz, cevaplarım bir sürü..

Çalıştım ben, bakalım bu sene olacak mı.. Olsa iyi olur yoksa isyankar olacağım aney..
Bu, 3. girişim de artık üzerinize afiyet.

Kardeşim hukuk bitirdi eve dönüyor, bendeniz hâlâ KPSS derdindeyim, olacak mı olmayacak mı belli değil deyip debeleniyorum. Haydin hayırlısı. 
Ne kadar sığ salak şeyler yazıyorum. Gerçekten "beyin bedava" olsa gerek. Ohannes sayesinde keşfettim, hayatımın anlamı oldu video.

Geldiğimde söz valla söz, çok daha akıllı başlı bir insan olacağım, eski günlerime geri döneceğim, böyle mal mal şeyler yazmayacağım. 
Bu da son mal malak yazım olsun.
Kimseden dua isteyecek, iyi dilek bekleyecek yüzüm kalmadı artık. Bu kaçıncı yani? Gerçi annem ilk defa bu sene -baktı tabii ben kendi başıma beceremiyorum bu işi- yurdun dört bir yanına haber saldı, dua okudular bana. Hayırlısı, en azından bu sene olmazsa sizin yüzünüzden işte, doğru dürüst dua edemediniz falan derim ne bileyim, bir bahanem olur belki.

Sınava girecek bencileyin biçare blog yazarı dostlar, Kırmızılı mesela, olacak lan inşallah bu sefer.. Evet evet diliyorum aman biliyorum olacak.
İyi olan kazan sensin.
İyi olan kazan benim.
Hepimiz kazanız.

Öptüm çüz.

12 yorum:

Ohannes dedi ki...

itinayla kaleme üfürülür.kahve fincanında düzensiz bakışlarla,kahveden taşan kısımları imgeleştirerek,doğa üstü güçlerle sorular verilir.

kIrmIzILI dedi ki...

kazancaz yavrum. iyi çalıştık gayet güzel şık ve dökümlüydü hem bedavaya taşıdığımız beyni kullanmak farz oldu,her ayın 15inde gelip bizi sabit aralıklı pekiştirecek olan maaş için :)
Bol şans dilerim, inşallah dualarımız da kabul olur ve çalışmamıızın karşılığını alırız :)
Başarılar canım.

Basak dedi ki...

bol şans...

wimparella dedi ki...

abim girse de kurtulsak şu sınav eziyetinden diyorum. her akşam gelip çalışmaya çalışıyo bunalıyo bana da illallah getiriyor bütün kötü enerjisi bana geçiyor :P

x-coach dedi ki...

kpss nasıl geçti pipi?

pippi haşmet dedi ki...

Ohannes, işe yaramadı galiba ama olsun canım sağ olsun

pippi haşmet dedi ki...

kIrmIzILI, inşallah iyi geçmştir sınavın. benim maalesef bu sene de olmayacak kötüydü sınav

pippi haşmet dedi ki...

Basak, sağ olasın. ikinci oturum berbattı hayırlısı

pippi haşmet dedi ki...

wimparella, gerçekten öyle oluyor. bitse de kurtulsam diye baktım ama olmadı benim inşallah abinin sınavı iyi geçmiştir.

pippi haşmet dedi ki...

x-coach, ilk oturum iyiydi ama ikinci oturum berbattı. olmayak herhalde yine.

x-coach dedi ki...

64 filan geliyo bana :(

pippi haşmet dedi ki...

x-coach, aynen benden de fazlası çıkmaz sanırım.ühüh