13 Temmuz 2010

Dananın Kuyruğu Diye Gidip Babayı Almak

Evet KPSS bitti.
Ne çalışmalarım ne de dualar işe yaradı. Yine babayı alıp döndüm. Artık profesyonel KPSS giricisiyim. Kimi zaman o bana giriyor kimi zaman ben ona giriyorum, geçinip gidiyoruz. 
Yapacak bir şey yok. 
KPSS'nin girdiği güzel insanlar sorabilir ayrıntıları diye ne olur ne olmaz yazayım ben:
İlk oturum kolaydı. Şakır şakır yaptım tabii yine tarih coğrafya ve vatandaşlıktan ne yaptığımı bilmiyorum ama olsun. Yine de önceki senelere göre iyiydi. 
Benim sorunum ikinci oturumla.. Anasının damı arkadaş, hayatta duymadığım terimler hem de hemen hemen her soruda vardı bunlardan. Sokarım böyle sınava Panda çubuğumu deyip sınav boyunca tepemizde dolanan 2541156 kiloluk amcaya çarpacaktım kağıdı ama tabii ki yemedi ve yapamadım. Battı balık yan going diyerekten devam ettim iç burkan soru çözememe eylemime.
Velhasılı kelam berbat sınav bitti. 

Arkadaşlarımdan biri sınavdan önce şöyle bir mesaj göndermişti:
"Başarılar.. Bi bok olmıcak ama olsun.."
Kendisi de benim gibi profesyonel KPSS giricisi olduğu için hoş gördüm tabi. Öyle deme attım hafızaya beyin bedava, çalışınca olur merak etme gibi sıradan bir cevapla geçiştirdim kendisini.

Sınavdan çıkınca da benzer şeyler oldu. Sınava giren arkadaşlar, berbattı abicim, sen naptın dediler ben de benimki de berbattı hayırlısı olsun gibi bir mümine yaraşır cevaplar verdim. Yapacak bir şey yok ne de olsa..

Durum bu işte. Maaşa geçince şunu alırım bunu alırım fantezilerime kaldığım yerden devam edeceğim. 

10 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

nolmuş yani ben başaracaksın dedim. hıh

alla alla ya

KabaKulak dedi ki...

Evet. Eşkiya dünyaya hükümdar olmaz efendim. Siktir ediniz;

http://kkulak.blogspot.com/2010/07/dere-boyu-yapraklar-girmis-bize.html

Basak dedi ki...

ben bu KPSS işini anlayamıyorum bir türlü. Zaten anlamaya çalışmamalı belki de.

x-coach dedi ki...

bana 65 filan geliyo :(

Mavi Balon dedi ki...

Yutmazsan okuduğum pirinçleri, içmezsen 7 cuma 7 hocaya okutulmuş nefesi kuvvetli hocalar tarafından zem zem suyunu işte böyle olursun :)) İnşallah, inşallah gönlüne göre bir puan dileğimle..

pippi haşmet dedi ki...

PAPATYA PRENSES, aa tamam sinir yapma canım. kahin ahtapot bile yanıldı. biz ki kahin falan değiliz değ mi ama :)

pippi haşmet dedi ki...

KabaKulak , fecii :)

pippi haşmet dedi ki...

Basak, anlamaya çalışınca olmuyor işte. 3 senedir anlamadım, anlaşılır bir yanı da yok. Ne zaman biz bir yerde yanlış yapıyoruz ama nerede diyecekler meraktayım.

pippi haşmet dedi ki...

x-coach, off sen yine hesaplamışsın. Bana da öyle bir şey gelir herhalde. Giderek düşüyor çünkü puanlarım. ilk girdiğimde 74 aldım, ikincisinde 68 bu sene de 60 falan anca herhalde.
çalışmamla puanım arasında ters orantı var :)

pippi haşmet dedi ki...

Mavi Balon, yaptım valla bir sürü şey, kendi eksenim etrafında 7 kere turladım falan ama yok bana mısın demedi :)
Hayırlısı olsun artık, bakalım.