1 Ekim 2009

Pezevenk

"a. kaba 1. Gizli ve yasal olmayan cinsel ilişki öncesinde aracılık eden kimse, dümbük, godoş, muhabbet tellalı, kavat, astik, dasnik. 2. ünl. Gizli ve yasal olmayan cinsel ilişki öncesinde aracılık eden anlamında kullanılan sövgü sözü."

---

Yorumsuz yayınlayayım dedim ama "dümbük, godoş, muhabbet tellalı, kavat, astik, dasnik" ne çok kelime varmış pezevenk yerine kullanılacak. Godoş misal.. Felaket tellalını biliyorum da muhabbet tellalı değişikmiş.. Kavat'ı biliyoruz. Astik, dasnik bunları hiç duymamıştım mesela.. Hımm..

---

He bir de bunlar ne kızım ne oluyoruz diyenler için, öncelikle pippi haşmet bir şey yazıyorsa önce etiketine yani meselem'e bakmak gerektiğini hatırlatıyorum. Yeni bir mesele edindim kendime: TDK DEDİ Kİ. Bu etikette TDK'nın sitesinde yer alan tanımları ele alacağım evet evet ele alacağım. Çok eğlenceli olmaya başladı bu iş ;)

Hiç yorum yok: