12 Mayıs 2009

Kocam Erkeklik Görevlerini Yerine Getiremiyor


Fakültedeyken kızlarla bir yerlere gitmeye karar verdik. Yolda da bildiğiniz geyik yapıyorduk konu cinselliğe geldi. Bir boşanma davasından bahsettim. Kadının biri "kocamın erkekliği yok" diyerek boşanma davası açmıştı o dönemde. Sonra dava ne oldu bilmiyorum ama açtı mı açtı yani. Neyse ben bunu kızlara anlattım. "Ne kadınlar var, şaşırdım" dedim. 6-7 kızdık. Hepsi birden "Ben olsam ben de boşanmak isterdim". O an hayatı anlamlandırma adına önemli bir adım attım.

-Ya saçmalamayın aşık olduğunuz adamla evlendiniz diyelim bu sebeple mi ayrılacaksınız.?

İçlerinden biri:
-Herhalde pippi, yani zaten neden evleniyorsun ki?

(Ohaa evlilik sebebinin kutsallığına gel)

Başka biri:
-O önemli bir şey evlilikte.

Valla mı bak sen ben bilmiyordum. Öğret bakalım daha neler biliyorsun. Hayır bu kızları da bilmesem sabah akşam sevişiyorlar sanırım. Azgın bakire lafı bunlar için geçerli sanırım.

Ayrıca erkeklik görevi deyince benim aklıma o iş gelmiyor ben cidden salağım herhalde. Sevecek, koruyacak.. Hani öteki malum vasfı yokken bunları da yapmıyorsa beni sevmiyordur zaten o zaman gidebilir ama seviyorsa ve sevgisini gösteriyorsa sarılarak uyumanın yerini hangi orgazm alabilir. Yok ben cidden salağım bak valla. Şimdi okudum da zilyon tane kadın bunun aksini düşünüyordur eminim. Ha bu arada böyle düşünüyorum diye adamı aldatacak da değilim. Bakire ölen bir sürü kadın varsa o naneyi yemeden de durulabilir ki durulur evet.

Bu arada kızların hepsi de dindardı, başı kapalıydı hepsinin de. Davranışlarım yüzünden beni sık sık eleştiren, eleştirmek için fırsat kollayan kızlar. Onlar öyle şeyler söyledikçe aklıma hadisler geldi evlilikle ilgili, eş olmakla ilgili, kadın olmakla ilgili ama konu uzamasın diye söylemek istemedim. Sonra saldırıyorlar analarına küfretmişim gibi. İki sağlam tartışamıyoruz.

Durum bu, o gün bugün düşünüyorum bunu. Evet ama hâlâ aynı düşüncedeyim. Evlendim diyelim bir kaza bir şey oldu eşim "erkeklik görevlerini yerine getiremiyor", ne demekse o, gidip mahkemelerde bunu mu anlatacağım.

Hakim bey, ben acayip azgınım ama eşimde tık yok, boşayın bizi ben yoluma bakayım. Bu arada bu gece boş musunuz?

Yok daha neler..
Aşk lan aşk!!!
Aşk bu mu, sevda bu mu, hayaaaattt bu mu..??

Anket koycam bloga ya bi dur.. Bakalım ne diyor blog yazarları..

öpsün seni pippili.

Kelam: Ben ne zaman çıplak erkek resmi ekleyeceğim diyordum, kısmet bu yazıyaymış :)

Hiç yorum yok: