19 Mayıs 2009

Kedilerde Çiftleşme Belgesel Tadında




Çiftleşen kediler gördüm sabah. Onları izliyorum diye kahve taştı hatta. Ama kamera yoktu yanımda kaydedemedim yukarıdaki, youtube'tan abarılmış bir video.
Sabah sabah bir cinsel ilişkiye tanık olmuş olmam canımı nasıl yaktı anlatamam.
Bir erkek bir dişi. Erkek kızcağızın üstüne çıkmış. Pozisyondan anlıyorum tabii kim erkek kim dişi. Yoksa ben daha bebeklerin cinsiyetlerini bile karıştırıyorum.


Resmen tecavüz ediyordu kıza ya öküz mü kedi mi belli değil. 360 derece dönebiliyorlar bu işi yaparken bunu da gördüm. En sonunda olmayacak diyordum ki birden bir çığlık koptu, kız erkeği üstünden attı falan noluyoz dedim. Sonra kenara çekildiler kız tam gidiyordu he dedim kurtuldu herhalde, birden kendini yere fırlatıp yalamaya başladı kendini. Yani mantıklı olan diğerini yalamasıydı ama sanırım evrim tamamlamada bir sorunları oldu ilerde düzelteceklerini umut ediyorum. Ne diyordum heh yalanmadık bir yeri kalmadı. Onu gören erkek kedi de yalanmaya başladı ama nasıl bir yalanma, adam kendine sakso yapıyor nerdeyse. Vay lan dedim tabii. Bacak havaya dediğimiz güzel pozisyona gelip kendini yaladı 10 dk kadar. Sonra da kalkıp gittiler.


Dilerim bu yan komşunun kedisinin son marifeti olur ve artık doyuma erişir zira her gece Mııaaawwwlamasından baygınlıklar geldi. Sevabına inip ben zikecem o olacak.


Kedilerimize sahip çıkalım, çıkmayanları uyaralım.


Sevgiyle efenim.

Hiç yorum yok: