23 Mart 2009

Şölen - Choco Mia


Çikolataya çok da düşkün biri değilim ama bunu paylaşmadan edemedim. Nesin sen şekerim demek istiyorum kendisine.!!
Şölen'in çikolataları beni benden alıyor resmen. Ay of neyse.. Bir tane diye alıyorsun 4 ayrı lezzete eriyorsun. Henüz denemedim işin aslı, bugün reklamlarını izledim de hasta oldum bu fikre.
5 çeşit üretmişler bu zımbırtıdan:

-Çeşnili (Antepfıstığı, Badem ve Fındık) Bitter, Sütlü ve Beyaz Çikolata
-Fındıklı Bitter ve Sütlü Çikolata
-Çeşnili (Antepfıstığı, Badem ve Fındık) Sütlü Çikolata
-% 70 ve % 55 Kakao Kuru Maddeli Karışık Bitter Çikolata
-Çeşnili (Antepfıstığı, Badem ve Fındık) Bitter Çikolata
-Antepfıstıklı Bitter ve Sütlü Çikolata

Deneyeceğim en kısa zamanda. Yalnız süper bir fikir dur bakayım TM mı? Oha Gaziantep. Sevdim ben bu firmayı. Valla bak. He bu arada bu yazı için bana para verseler daha çok severdim :P

--

Reklamları izlediniz şimdi sizi "Halamın oğlu Çüknettin" adlı sinema filmiyle baş başa bırakıyorum. İyi seyirler..

Hiç yorum yok: