28 Mart 2009

İsviçre Çakısı Sevgili


-Öncelikle isviçre çakısı gibi olmalı. Her derde deva olacak. Ben yaparım sen yorma kendini diyecek her şeyi halledecek ama mükemmel olacak yaptığı iş. Bir şey danıştığımda en mantıklı çözümü o sunacak. Sakin olmam gerekiyorsa sakin kalmamı sağlayacak ama böyle pısırıkça değil. Höt höt de değil.

-Kesinlikle sonsuz bir sadakati olacak.

-"Kadın hakları deyip duruyorsun hadi öde şu hesabı ne olduu hakkı erkek adı mıymış" diyen bir tip sevgilim olamaz.

-Alışverişten nefret ettiğimi üstüme başıma bakıp anlamayan adama adam demem ben.

-Abidik gubidik arkadaşları olan insanları sevmem, herkesle mesafesi olmalı. Can ciğer kuzu sarması bir kız arkadaşı varsa benim için o adam yok olsa daha iyi zira o kız benden daha çok şey biliyor olacak hakkında ben buna tahammül edebileceğimi sanmıyorum. Evet manyağım ama bu böyle..

-Ev almakla evlenmek arasındaki farkı bilecek.

-Kalite ayrıntıda gizlidir. Ben ayrıntıları takip eden insanım, gözüme gözüme sokmasına gerek yok benim için yaptıklarını, ben alacağım bilgileri ayrıntıları takip ederek de alabilirim.

-Eski sevgililerden konuşup kimi zaman kendimizle dalga bile geçmeliyiz. Kompleksiz olmalı. Ukalalığa asla tahammül edemem.

-Sevilince poposu tavan yapmayacak.

-"Pınar nolduu Pınar nolduuu" demeyecek neye bozulduğumu anlayacak.

-Zorla kırmızı et yedirmeyecek, sevmek zorunda değilim canım senin her sevdiğini.

-Biraz kendine güven, biraz empati, anlayış, izan, fazlaca pratik zeka, biraz geniş düşünce, saygı maygı işte..

-Çekirdek çitleyen, sakız çiğneyen zat mümkünse benden uzak dursun.

-Karnım acıkınca yemek yerim, ben de insanım neticede. Tokum dememe rağmen burnuma burnuma yağlı mantı gösterilmesinden tiksinirim.

-Erkek gibi tükürmeyi öğretsin bana..! Bir de geminin burnunda "açeydim gollarımı gitme diyeydim" duruşu esas tabii.

-Romantik görünmek için yemeğe götürmesin. Denize karşı simit yiyelim. O, simite gevrek dese de olur :)

-Kucağına almasın ay çok da hafifmişsin sen demesin, boyumla ilgili espiri yapmasın bir espiri yapılacaksa ben yaparım o sadece "yok canım abartma" desin.

-Çiçek böcek işine hiç girmesin, o işte para yokmuş.

-Dokunmak için fırsat kollamasın, dokunamasın, taş olsun elleri.

-Yemek yapmayı biliyor musun sorusunu araya hemen sıkıştırmasın, fark etmedim sanmasın.

-Çevreye duyarlı olsun, ona aldığım çikolatanın ambalajını gitsin çöpe atsın.

-Defterden yaprak koparmasın. Kokulu silgi bağımlısı olmasın.

-Lilayla moru ayırt etsin ama bana söylemesin.

-Biri bana laf atınca, "Aa beyefendi oluyor mu ama böyle biri çıkıp sizin karınıza Brezilya'ya gidiyor sık sık dese ne yapardınız?" demesin.

-Başım ağrıyor, dişim ağrıyor, kuşum ağrıyor demesin. Erkek dediğin hastalanmaz. Ben bile mızmızlanmıyorum sana noluyor.

-Çişim geldi dediğimde anormal anormal bakmayacak. Çiş bu, muhtemelen 3 yaşımdan beri çişimi söylüyorum ben.

Üff bir sürü bir sürü bissürüüü...

Hiç yorum yok: