31 Aralık 2008

Ringoo Ringooo Şişeler

Ne bahtsız bir insanım ben arkadaş.. Oynayarak girecektim yeni yıla ne güzel.
Bangır bangır açmıştım oynak şarkılardan birini. Yatağın üzerinde ben, sarı mikrofonom elimde...
Tam 00:00 yaklaşmıştı ki...
Zıplarken ayağım yatağın duvarla arasına girdi, yatak bana çelme taktı da diyebiliriz. 1.20 uzandım yatağa. Kalkmaya çalışırken toparlanamadım, tekrar düştüm.
Derken ayağa bir kalktım, 2009'a girmiştik.
Şimdi benim senem nasıl geçecek, off iki dakika normal olsam ne olur?

Olayı dramatikleştirmek istemezdim ama söylemeden edemeyeceğim, kalktıktan sonra iki oynayayım dedim. Yapamadım, ağlamaya başladım hüngür hüngür.
Düştüğüm için değil. Düşünülmediğim için..
Hiçbir yılbaşı istediğim gibi geçmeyecek biliyorum. Ama sikimden aşşaa kasımpaşa..
Ringoo ringooo şişeler...!

Hiç yorum yok: