1 Aralık 2008

Başardım

İlk başarım sağlam doğabilmekti. Aslında ben başarmak istememiştim ama öyle olması gerekiyordu sanırım ve ben dünyaya geldim bir şekilde. Dolaylı yollardan başarmış oldum. Aslında bu ilk başarısızlığım da olabilir ama bunu söylemenin yeri değil bu blog, onu biliyorum.
Sonracığıma kırmızı oje sürmekti bir diğer başarım. Annemin yasaklamalarına rağmen oje sürüyordum, hem de kırmızı.
Bir başka başarım okula kulağımda walkman denilen zımbırtıdan nağmeler dinleyerek gitmekti. Zira annem buna da yasak getirmişti.
Bir başka başarım o zamanın saç modası olan ön tarafı kabartıp okula gitmekti, zira annem buna da yasak getirmişti.
Bir başka başarım erkek arkadaşı edinmekti ki ortaokula rastlar zira bu da yasaktı. Onunla okuldan eve yürüyerek gelmek de bir başarımdı. Bana yazdığı kargacık burgacık aşk mektubunu fen bilgisi kitabının kaplığının içine saklayarak annemlerin görmesini önlemem de yine bir başka başarım.
Sonracığıma sevgililerim için kilometreler aştığım da oldu bu da bir başka başarımdı.
Cinsellikten bahsettim çekinmeden bu bir başka başarımdı.
Erkeklerle basketbol oynamaya gittim bir dönem bu da bir başka başarımdı. Hatta çocuğun birinin burnuna atmıştım kocaman topu bu da bir başka başarımdı.
Bir tahta parçasının üzerine, düğmeye bastım mı yanan bir ampul koymuştum bu da bir başka başarımdı.
Ta ilkokul zamanlarına rastlar, çocuğun birini yakasından tutup tarih şeridinde tam karanlık çağın olduğu bölüme çarpmıştım bu da bir diğer başarımdı.
İlkokulda bir çocuğun aşılı koluna vurmuştum, çocuk komaya girmişti bu da bir başka başarımdı. Aynı çocuk iki sene sonra sırılsıklam aşık olmuştu bana bu da bir başka başarımdı.
Annemlerin aldığı bayramlıkları giymemiştim bu da bir başka başarımdı.
Bir gün kardeşim "Sen annemden daha iyi bir annesin." demişti, bu da başka bir başarımdı.
Mail kutuma arada bir gelen önemli mailler başka bir başarım.
Canımı acıtanları terk edebilmem başka bir başarım.
İlk kez regl olduğumda 12 yaşındaydım bu da bir başka başarımdı.
Çıkan göğüslerimi saklamak için kamburlaşmamış olmam bir başka başarımdı.
Tiyatroya gitmek için izin istememeyi öğrenmiş olmam bir başka başarımdı.
"Olsa ne olur, olmasa daha iyi olur" türünden insanları hayatımdan düşünmeden çıkarabilmek başka bir başarımdı.
Geceleri uyumamak bir başka başarım.
Okuduğum şiirleri anlayabilecek düzeye gelmiş olmam başka bir başarım.
Telefonları "Efendim" diye açma özgürlüğümün bilincine varmış olmam başka bir başarım.
Her şeye rağmen bu blogta yazıyor olmam başka bir başarım.
Daha var, daha çok var.
Çok başarılı bir insanım.

Hiç yorum yok: