8 Kasım 2008

Güçlü Şirin


Aşk serisine devam ediyoruz..

Ahh ahh..
Resmini gördüm yine dibim düştü.

"Hefty Smurf" der kimileri ben direkt "Güçlü Şirin" diyeyim. Birbirine benzeyen bir sürü Şirin'in arasından sıyrılırdı o.
Sürekli ağırlık çalışmasına rağmen kas yapamamıştı.. Şirine'ye en çok yakışandı ama bunu kabul etmedim hiç, bakmayın şimdi de kabul etmiş sayılmam.

Güçlü yapısının altında bir romantik yatmaktaydı. Kalpli dövmesi de bunun işaretiydi. Hem dövme yaptıracak kadar acıya dayanıklı hem de kalp dövmesi yaptıracak kadar romantik..

Hayallerimin erkekiydi. Ayrı dünyalara ait olmamızın hiç önemi yoktu. Mavi değildim ama önemsemezdi bunu tabii ben aşkımı anlatabilseydim..
Boyum da kısa, tamam bir Şirin kadar küçük değilim ama çok da büyük olduğum söylenemez.. İşte imkansız aşk olduğu gerçeğini değişmiyordu bunlar.

Ben Gargamel'i tek elimle alt edebilecekken o gitti aptal sarışın Şirine'ye aşık oldu..
4S kuralını düşünüyorum bu gibi durumlarda ama onların üreme şekilleri de meçhul.

Neyse işte.. Geçmişte kalmış bir hikaye. Eski defteri açmaya, yaraları deşmeye gerek yok..
Sevdim. Çok sevdim. Hala da seviyorum, aşığım be.
Belki bir gün ha ne dersin şirin şey..?

Hiç yorum yok: