8 Kasım 2008

The A-Team



Şimdi ben nasıl ayran gönüllü bir insanım cümle alem bilecek ama hiç önemli değil. Mühim olan son durak.
Neyse efendim. Bu sefer iki zatı tek yazıya sıkıştıracağım çünkü hangisini önce yazmam gerektiğine karar veremedim, diğerine ayıp olmasın diye ikisini aynı yazıda teşhir edeceğim.
The a-team'in iki karakteri bunlar.

Soldaki "Murdock" olup asıl adı "Dwight Schultz"'dir.. Onun o yarı şapşal yarı çekici hali beni benden alırdı. Bir keresinde bir kabilenin reisi bile olmuştu yanlışlıkla.. Deli olurdum.. Ahh ahh.. Hele bir helikopter kullanması vardır ki.. Hep beni helikopterle kaçırmasını hayal ederdim..

Sağdaki ise "B.A. Baracus" adlı karakter. Asıl adı "Mr. T" idi. Zekidir, çeviktir. Modifiye konusundaki başarısı çekiciliğine çekicilik katmıştır. Bir de Murdock'la maceraları vardır ki hep hangisini seçeceğimi şaşırmama sebep olurdu. Sinirlenirdi, sinirlenince daha da bir çekici olurdu. Takıları da vardı ahh canım.

İşte öyle bir şey.
Olsa da yesek.

Hiç yorum yok: