27 Kasım 2008

Bekaret Kontrolü

Arkadaş bu millet akıllanmaz valla bak.
Nerden mi biliyorum.?
Ahanda haber:


Ya bir yurt müdürü ne hakla böyle bir talepte bulunur.?
O ebeveyn kızını nasıl doktora götürür.? Bu nasıl bir saçmalıktır?
Burda sorun iftira atılması değil bekaret raporu talep edilmesidir.
Laststation adlı arkadaş bunun yalan haber olduğunu söyledi teşekkür ederiz. Ben bu haberi 2 hafta önce öğrendim. O zaman da iddia düzeyindeydi şimdi de iddia düzeyinde, bunu belirteyim.
Birileri, belli ki böyle bir olayın duyulmasını istemiyor. Normal.
Ama bazılarımız buna benzer olayları daha önce de duyduk.
Bir iki sene önce böyle bir şey alanen yaşandı. Tüm öğrenci yurdu bekaret kontrolüne götürüldü.
Duyulmaması için direnilmesi bunların olmadığı gerçeğini değiştirse ama işte değiştirmiyor maalesef. Keşke yaşanmamış olsa, bir ruh hastasının iddiası olsa biz de "Vay hayal gücü geniş arkadaşım, nerden de aklına gelir bunlar?" diyebilsek.
Bu olay olmuş olmamış, bunlardan çok, bu olaylar yaşanıyor, yaşatılmak isteniyor, yaşatıldı bunu bilip daha çok ses çıkarmak gerekiyor.

Ama ben hâlâ bu haberi okuduktan, "Benim kızım da olsa ben de muayeneye götürürüm." Ben de yurt müdürü olsam talep ederim.." diyebilenleri görüyorum.
Yok ben diyorum, cidden akıllanmaz bu millet.
Ee hadi bakalım hep beraber doktora gidelim. İlerde seçim de var. Belki bakire olmayanlara oy kullandırmazlar, nolur nolmaz bir araştırmak lazım..

Hiç yorum yok: