27 Temmuz 2013

Naber Osman?


Sana ve senin hayata getirmeyi düşündüğün, istediğin ve bunlarla ilgili söylediğin hiçbir şeye inanmıyorum. Geçmişte seninle ilgili düşüncelerimi ulu orta anlattım. İyi niyetli düşüncelerdi bunlar, ama Osmancığım senin algılar açılmıyor belli ki. Ee benim de iyi niyetim bir yere kadar, peygamber olmadığım gibi salak da değilim. 

Şimdi Osman, insanlar seninle ilgili düşüncelerimin aynı olduğunu düşünmesinler diye yazdım bunu. Yoksa inan klavyede virgül koyduğuma üzülürüm senin için.

Sen insanların 'üzülmesine' sevinen, sen insanları yanlış 'değer'leriyle yargılayan ve bununla gurur duyan, yanlışını düzeltmeye çalışanları aşağılayan bir adamsın. İşte bu yüzden Osman, artık benim uzaktan tanıdığım bile değilsin. Yarın dünyayı yak, inan umurumda değil. Dünya yanmış derim, biri dünyayı yakmış derim ama Osman yaktı demem. 

Sahi Osman kim?
This is sarcasm

Hiç yorum yok: