31 Temmuz 2013

Kocam Görevini Yerine Getiremiyor

islamiseks: Bunu sanki açıklamıştım. Besmele'yle başlıyorsun her işe. Sık sık, pozisyon aralarında falan besmele çekiyorsun. Arkalara bakma, hak yoluna aban.

kızın pipisini öpme oyunu: Düzeltelim hemen, pipi erkekciklerde olur.

annemin terliği: ayağında kalmalı. Mazallah, atarsa hiç iyi şeyler olmuyor.

ben garip değilim: Ne kötü, ben garipleri daha çok seviyordum :( Denemeye devam.

inayet canak fecbook com boq: Facebook bence de bok. Çanak girsin Facebook'a.

kocam görevini yerine getiremiyor: Ben bunu kimin arayıp geldiğini biliyorum da, şimdi söylersem başım belaya girer.

tweety nin babaannesi: Budur:

lezbiyen erkekler: kızın pipisini öpme oyunu oynayandan fazlasını da beklememek lazım tabii.

pipi hastalanması oyunu: uff mu olmuş annesi. Siz bir de çok panikliyorsunuz, oyunlaştırmanızda yarar var, aferin.

pipi nasıl öldü: Hastalanmıştı, öldü demek. Allah rahmet eylesin, kıyamam ben ona.

pipiden çiş çıkar götten bok çıkar sikiş izle: Tekerleme gibi değil mi, ne eğlenceli..

pippi göt nasıl anlaşır: İyi anlaşırlar, kavga gürültü eksik olmaz hayatlarında ama mutludurlar, en önemlisi de bu değil mi?

pippi haşmet kim: Ben tabii ki.. Ben tabii ki!

pippi haşmet resimleri: Cııınım, ne tatlısın!

pippi seni seviyorum: Ben de seniiii sevgilim

pippili haşmet: Pippim yok.

porno bağımlılığını nasıl yenerim: Neden ki? Bence sorun yok. Ördeğe tecavüz edeceğine, elizabeth iyidir diye düşünüyorum. Aynen devam.

pornocu şirinler: Şirinler'imi pis pis hayallerinize malzeme etmezsenizzzzz

sarı pippi: Sarıdan pek hoşlanmam, sarışınları pek sevmem. Sarı değilim tabii ki.

sen aptalsın salaksın gerizekalısın: Bilmukabele idiot. 

şirin baba şirineyi: Yahu allam ya! Götürmüş he annem, çiçek toplamaya götürmüş var mı?

üzgünken depresyona giriyorum: Baaak sen alla alla, nasıl oldu ki bu, ne enteresan..

yengeme dosedıler: Evlerinize yenge adını verirseniz böyle olur işte, ne yani adamın evine boru döşemişler.

xhamstır borno: hamstıııırlar götürsün seni e mi ballı lokma tatlım

çobanözünde orospu numaralari: Türkiye'nin abartısız her köşesinden bunun aynısı geliyor. Domalan'da orospu numaraları, Gılgamışta orosbuu numaraları.. Sevgili girişimci kardeşlerim, bence çok ekmek var bu işte. 

Etiket: aradılar

7 yorum:

insan yavrusu dedi ki...

:)

esrarengiz şeyler dedi ki...

abi inanılmaz aramalarmış bunlar:) Cevplar ise birbirinden komik olmuş ama onlar okuyamayacak sanırım:)

wimparella dedi ki...

pipili blog.

pippi haşmet dedi ki...

insan yavrusu, komik de ben uğraşıyorum bunlarla aaa :D

pippi haşmet dedi ki...

esrarengiz şeyler, maalesef onlar okuyamıyor. Benzer aramalar yapan başkaları gelir ama onlar okur mu ondan da emin değilim :D

pippi haşmet dedi ki...

wimparella, en sonunda açıp göstereceğim :D

insan yavrusu dedi ki...

pippi haşmet sen bi dehasın bu konuda :D