18 Haziran 2011

Küçük Bir Yanlış Anlama


Yine eski bir haber bu, bilmiyorum hatırlayanınız var mı.. 
Adamımız Neil Smith adlı bir İngiliz, gençliğinde rock yıldızı olmayı hayal etmiş hatta bir grupta bas gitar da çalmış ama bu hayalinin sadece hayal olarak kalacağını anlayıp müziği bırakmış ve elektrik mühendisi olmuş. 

Yıllar sonra iş için Sibirya'ya gitmiş. Kaldığı otelin -ki herif mühendis kaliteli otelde kalıyor tabii- zengin sahibiyle içe sıça konuşmaya başlamışlar ama tercüman aracılığıyla. Smithciğim diyor "Ben yıllar önce rock müzik yaptım, grubumuz falan vardı hacı ama sonra bıraktım bu işleri." , tercüman çeviriyor "Bu adam ünlü bir rock yıldızıymış, grupları falan varmış." Haydaaaa.. Sonra adamı Rolling Stones'un gitaristi sanan otel sahibi, bizim Smith'e güzellik yarışmasının jüriliğini teklif ediyor. Kabul ediyor Smith, ne bilsin bunun Miss Sibirya Güzellik Yarışması olduğunu.. 

Adamı limuzinle almışlar, kırmızı halıda yürümüş, millete imza dağıtmış. Tabii adam bu işte bir bokluk olduğunu anlamış ama artık yapacak bir şey olmadığına kanaat getirmiş olmalı ki içeri girmiş. Yetmemiş Rolling Stones üyesi sıfatıyla konuşma yapmış. 

Yarışmanın ardından imza dağıtmaya devam etmiş, televizyona demeç vermiş. Hatta gelip "Albüm yapsağa bize hacı" deyip şarkılarını dinletenleri idare etmiş. 
Ama hep mecburiyetten. Utanmış gerçeği söyleyememiş tam 1 AY boyunca.
Sonra nasıl anlaşılmış bu olay orasını bilemiyorum ama. 

Yalnız adam şanslı. Putin bunun çalıştığı fabrikayı ziyaret etmiş ve karşılıklı votka içmişler. Bir Sibirya gezisine neler neler sığdırmış yani. 
Gerçi şurada Putin'i karşılama komitesine dahil olup Putin'i Rolling Stones gitaristi olarak karşıladığı da yazıyor ama olsun.

Olmazsa olmaz çağrışım: Deli Deli Küpeli


Link
Link

15 yorum:

perpetual gloom dedi ki...

bi dahaki seçimde bütün oylarım sana :)
hastayım tarzına

Lô - Lâ dedi ki...

tuh yahu, nasil kacirdim , bende "Albüm yapsağa bize hacı" demek isterdim .. : (

unkapaninda pineklemek kaldi bahtihiyar zaatima : (

pippi haşmet dedi ki...

perpetual gloom, eheh teşekkür ederim :))

pippi haşmet dedi ki...

Lô - Lâ, Sibirya'daymış ama ademceğiz oraya da gidilmez bir albüm için :D

Lô - Lâ dedi ki...

Ha hollanda ha sibiryeaaa, ikisindede soguktan geberiyoruz. Ama olsun caanim un mu kum mu kapanlarindan birini gitcem jaja

pippi haşmet dedi ki...

Lô - Lâ, ay jaja'na gurban :D bayılıyorum şu gülüşe allam allam :D

Lô - Lâ dedi ki...

Bayilma yaz sen heaa .. Bu arada pipi haşmet hea, ne seker yahu : D

pippi haşmet dedi ki...

Lô - Lâ, sen de erkek sanma ama bak baştan uyarayım ahaha pippi bu, haşmet de haşmetli'nin haşmeti :D
jajaja :D

Lô - Lâ dedi ki...

Yok hatun bildigim icin hosuma gitti jaja :D

pippi haşmet dedi ki...

Lô - Lâ, yuppippi o zaman :D

Lô - Lâ dedi ki...

Ssssh caktirma ben esasen irkekim jajaheaaa

Hihi

pippi haşmet dedi ki...

Lô - Lâ, hahah tamam aramızda :D

Lô - Lâ dedi ki...

ay bak heyecan yaptim hihihi

: )

pippi haşmet dedi ki...

kihkih :D

Witchie of Stars dedi ki...

ouppsss! vay anasını sayın seyırcıler!