2 Haziran 2011

Çimdikleyin Fiskeleyin Dokunun


Soru: 
Bu adamlar nereye bakıyor? 

Gerçek Soru: 
Görseldeki yazı neden bahsediyor?

Uyarı:
Tamam kolay bir soru ama olsun siz yine de hemen bilmeyin, bilmiyormuş gibi yapın mesela. "hahaha bilemedi ki bilemedi ki" diyelim. Bir de "Kopya çekiyormuşsunuz, çektirtmem!!"

Bilgi:
Doğru cevap yine bu yazıda olacak. 

Umut:
Cevaplarınızı bekliyorum kuzuşişlerim.

Güncelleme:


Doğru yanıt: 
Azze bildi be höf..


Bilemedi ki bilemedi ki:
perpetual gloom
Witchie of Stars



11 yorum:

pg dedi ki...

kesin bi tane flash oyundan bu :)

ama ben kazana düştüm di mi? öf :P

Witchie of Stars dedi ki...

ben bilmiyom valla. ilk aklıma gelen iPhone iPad falan oldu ama çimdikle diyo =) kızı gıdıklama, kızı soyma oyunları falan biliyorum ayıpçıl biraz ama onda da çimdiklemiyoduk kızı. Bilemedim valla.

Azze dedi ki...

dokunmatik ekranlı bir cihaz bu. kuvvetle muhtemel de telefon. ay serisi yapmaz ama böyle çeviri. ya nokyadır ya zamzung. öperim.

Azze dedi ki...

ahahah bilmişim harbiden,

ama bunu bilmiş olmak korkuttu beni şimdi, biraz uzaklaşmalı mıyım ki teknolociden, geek demesinler bana :/

pippi haşmet dedi ki...

perpetual gloom, kesinmiş ahahah bilemedi ki bilemedi ki :D

pippi haşmet dedi ki...

Witchie of Stars , ehehe gene de iwodan daha yakınlaştın cevaba ahaha
çimdikle, pışpışla, agucuk gugucuk yap telefona. hey allam :D

pippi haşmet dedi ki...

Azze, markasını bile bildin sana çok gıcığım şu an ahaha
iwo'nun kardeşi de tek seferde bildi, adam anlıyor teknolojiden. :D
Ben yabancıyım bu dokunmatik ekran terimlerine ahaha
:D
Tebrikler efendim :D

Azze dedi ki...

Neah! Gıcık mısın?!

E ikinci bi emre kadar şu köşede tek ayak üstünde kendimi soyutluyorum o zaman komunitiden, kendim keserim kendi cezamı, kaka ben :'(

pippi haşmet dedi ki...

ehehe şaka didim şaka :)
Bileğinin hakkıyla kazandın sonuçta ahaha
Yerim :)

Witchie of Stars dedi ki...

Vay anasını yahu, ne aptal saptal çevirler bunlar böyle. Hiç mi adam gibi çalışanı yok bu firmanın, hiçbir çalışanına dert olmamış mı bu terimler? Valla ben olsan utanırdım Nokia elemanıyım demeye bu çevirinin üstüne. Bazen böyle şeyler olunca içimden diyorum "bu firmanın bana ihtiyacı var dostum" =))) Ama şurada bana diyemem de haşmetli sana ihtiyacı var bende. Adamlara bi mail neyin atsak mı, "huooop arkadaş, sizin telefonun bizim dilde jargonu böyle böyle, haberniz var mı? Bilerek mi madara ediyonuz kendiniz?" diye? =D

pippi haşmet dedi ki...

Witchie of Stars, valla ben bir halt anlamadım da yeni teknoloji telefonların dili bu zahar. Bilen biliyor, iwfx'in kardeşi misal, böyle şeylerle ilgili adam. şak diye bildi. ben kırk saat düşünürdüm karşıma çıksa. Hayatta da aklıma gelmez telefonu çimdiklemek ahuhau