30 Ağustos 2010

Japon Turistler ve Süpersonik Pippim


Dün gece rüyam çok eğlenceliydi yine. Bayılıyorum böyle zamanlara. Hem kontrol edebiliyorum hem de eğleniyorum. Film gibi oluyor.

Dün gece turizmci oldum. Japon turistlerim vardı, ama Alman, İtalyan, İngiliz bir de Temel de karışmıştı aralarına.
Sadece ramazanda çalışan bir işletmem vardı. Turistler oruç tutmayı ve ramazan ruhunu merak ediyorlarmış ve dünya para bayılıp Türkiye'ye geliyorlarmış bunun için. Ben de bu yavruları sahurda besleyip iftara kadar aç bırakarak terbiye ediyordum. Yerel kıyafetler giyip iftar yemeğine geliyorlar, dualarla oruç açıyorlar. Öyle mal mal bakıyorlardı bana. "Allah kabul etsin" dedim bunlara, ciddiye aldım yani rüyayı. 
Sonra bir arkadaşım yanıma geliyor ziyarete, ben de bu turistlerle dalga geçiyorum. "Mal mı bunlar ya, oruç tutmak için buraya gelmenin mantığı ne abi, salak mı bunlar" diyordum. Japonlar da bana mel mel bakıyorlardı. Gülümsedim mi gülümsüyorlardı işte, ne dediğimi anlamamalarını avantaja çeviriyordum. 
Öyle böyle derken uyandım.

Nasılım?

10 yorum:

Daydreamer dedi ki...

haha süpermiş, ben de tibetteydim zaar delirmemişim henüz demek ki, bak senin de japonların var oruç tutan :D popon açıkta kalmış derler hani böyle absürd rüya görenlere, bilmem o zaman benim ki hiç kapanmıyor :)))

cips yiyemeyen kız dedi ki...

Çok süpersin (:
Şu rüyayı kontrol etme olayını banada bir ara öğretsene benim rüyalar kontrolden çıkıyor bazen (:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Vuuuu
Auto-controlun en orgazm anını yaşıyorsun sen!Oysa ben rüyaların ardından kendime gelemiyorum,eğlenceli olmadığından sanırım...Ama bence Haşmet toton açık kalmış:D

wimparella dedi ki...

gelir onlar gelir :D

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Böyle renkli rüyalar görebiliyorsan, rüya içinde rüya da görebilirsin, hatta İnception'vari katmanlı rüyalar da...
Çok eğlenceli olmalı. Ben, ayda yılda bir gördüğüm rüyayı hatırlayabiliyorum, zira. :))

pippi haşmet dedi ki...

Daydreamer, benim popo hiç kapanmıyor zahar. Hep böyle benim rüyalar :D

pippi haşmet dedi ki...

cips yiyemeyen kız, valla ben de süper ötesi gelişemedim ama yine de iyiyim. İstediğim zaman uyanıp devam edebiliyorum kaldığım yerden falan güzel oluyor. Ama nasıl öğreteceğimi bilmiyorum :)

pippi haşmet dedi ki...

Üsturupsuz Yazar, güzel evet normalde baş ağrıları oluyordu bu sefer yani bu son bir haftadır yine kontrol ediyorum ama baş ağrısı falan yok süper oluyor süpeeer :)

pippi haşmet dedi ki...

wimparella, genç girişimciyim, gelsinler :D

pippi haşmet dedi ki...

EKMEKÇİKIZ, rüya içinde rüyayı bir kez gördüm ama rüya olduğunu biliyordum o yüzden pek de zevkli değildi.
Bakalım ilerleyen günlerde kendiliğinden olursa ne ala :D