10 Ağustos 2010

Deniz Yılmaz


Eski bir kategoriyi daha alıyoruz buraya çünkü yine tutamıyorum kendimi. O zamanlar adı "Hayatımın Erkeki" idi ama sıkıldım ondan şimdiki adı "Ergen Aşkı"
Kurban'ın solisti var ya hani, heh işte o.
Kurban olduğum adam benim. Öğh böyle de iğrencim. Dinlerken orgazma erdiğim iki adam var: biri, Marilyn Manson tipsizi biri de Deniz, gerçi biraz biraz Hayko Cepkin de, ama yok o daha o kadar değil..
Deniz'in, "Lambaya Püf De"'deki "kııızz"ları ile keşfettim bu durumu, resmen kendimden geçtim abi öyle böyle değil. 

Geçenlerde yine dinledim yine oldu bir de er kişimle papaz olduk. "Leyyyn ohaa noluyoruz" diye pöykürdü bana, haliyle. Yok bir şey dedim ama ı ıh, ciddi ciddi etkilendim. Utanıyorum şu an kendimden. püf yalanım batsın. 
Neyse bir de yakışıklı değil mi ama? 
Kurban kavuştu ben sevindim, son albümleri de pek güzel. Üstelik yine tema seçmişler. Gerçekten farklı bir albüm. Dinlemeyen varsa dinlesin derim ben.

Velhasılı kelam, abicim 75 doğumluydun sanırım ama valla 25 gösteriyorsun. Hürmetler.

2 yorum:

We are the Hippies dedi ki...

ağzına tükürem kocaman açmış :D

Adsız dedi ki...

Püü rezil ehehehu. Intikam yakın pippim! (;