20 Mayıs 2010

Ramazandan Ramazana Akla Gelen Madenciler...

Günaydın..


Gününüzü mahvetmek için varım..


http://www.ntvmsnbc.com/id/25096954/#


Tesadüfen ulaştılar herhalde ki 4 gün dedikten sonra ertesi gün haber geldi.
Aradan üç gün geçtikten sonra cesetlere ulaşıldı..


Akşam haberlerinde ağlayan çocukları seyrederiz artık. Bundan sonra haber yapmışsınız neye yarar.?
Ramazandan ramazana varlıkları hatırlanan madenciler.. Ahh diyorum ahh..
Ve gözümden de bir görüntü gitmiyor. Size iş güvencesi vereceğim, şöyle olacak böyle olacak diye nutuk atan birini "yaşa" diye bağıra bağıra alkışlıyorlardı. Ne oldu, öyle olmuyormuş değil mi?


Başbakanı sevmek istiyorum, gerçekten istiyorum. Ne ona ne de partisine karşı ön yargım var ama izin vermiyor ki sevmeme.. Bırak seveyim rahat edeyim..


http://www.ntvmsnbc.com/id/25096880/
''20 yıl gerisine kadar incelediğimde, ta 90'lı yıllardan bugüne kadar Zonguldak bölgesinde bu tür kazaları, grizu facialarını yaşadık. Ben de geldim, bu tür ocaklar nasıl ocaktır diye indim. 2 bin metre derinlikteki kömür madeni ocaklarında çalışan kardeşlerimin nasıl çalıştıklarını gördüm. Onlarla orada iftar yaptım. Bu mesleğin, kaderinde maalesef var. Bu mesleğe giren kardeşlerim de, bu mesleğe girerken içerisinde bu tür şeylerin olacağını bilerek giriyorlar. Bir çoğunun da biliyorsunuz, babası, abisi bu meslekten emekli olmuş. Ama kendisi de yine bu meslekte çalışıyor. Kemalpaşa'da, Dursunbeyli'de, bu tür olayları yakın zamanlarda yine gördük."
Ayrıca belki şundan haberi olmayan vardır:
http://www.ntvmsnbc.com/id/25096821/


Evet halkın adamı Erdoğan gelen tepkilere tahammül edememiş olacak ki, havaya ateş açıldı. O acılı insanların içinde havaya ateş açıldı..


http://pippihasmet.blogspot.com/2010/05/ramazandan-ramazana-akla-gelen.html
-

10 yorum:

Adsız dedi ki...

haberi alınca öyle yandıki içimiz çünkü umudumuz çoktu.. ne o başbakana ne o partiye benim sözüm nefesim kalmıyor artık.. ağlamak zaten çözüm olmuyor.. bir ses de ben bırakayım dedim bloğunuza.. Saygılar. Aslı.

pippi haşmet dedi ki...

Aslı, kesinlikle.
gerçekten tüketiyorlar insanı.
Tükeniyorum.

B. dedi ki...

Başımız sağolsun.
Tüylerim diken diken.
Bize neden bu kadar çok acı yüklüyorlar, taşımaya müsait mi görünüyoruz acaba? Her şey müstehak mı bize?

pippi haşmet dedi ki...

@B.
Öyle zannediyorlar. Kesinlikle öyle.
Hâlâ kendime gelebilmiş değilim. 2 gündür ruh gibiyim. Kendimi oyalamak için bir şeyler yapıyorum ama geçmiyor geçmiyor geçmiyor.

Adsız dedi ki...

ilk gunden beri umutsuz bi sekilde umut etmeye calistim ama herzamanki gibi gec kalinmis bi destek ve yardimla bir kez daha onca insanin cigeri yandi ,Allah rahmet eylesin ve ailelerine sabir versin ,,hic tanimadigim halde canim cok aciyor ..basimiz sagolsun..:(

Nunuş dedi ki...

kaderleri böyleymiş.. onlar bu ihtimali göze alarak gidiyorlarmış madene çalışmaya..
bi ülkenin başbakanı nasıl böyle şeyler söyleyebilir bunu aklım almıyor.. almak istemiyor..Kader ne demek yaa... geriye kalan ağlayan analar,çocuklar,eşler.. offf offf

pippi haşmet dedi ki...

@enk
Aynı şekilde ben de. Lanet etmişim, bağırmışım, çağırmışım neye yarıyor işte.. Gidip orada bağırsam ateş açılıyor havaya, burada bağırsam sesimi duyan olmuyor, duymak istemiyorum..
İçimden içimden içimden..
İçim doldu taşıyor..

pippi haşmet dedi ki...

@Nunuş
Akıl alacak gibi değil. Vatandaş söylemiyor da ülkenin başbakanı söylüyor. Başbakanı.. Akıl alacak gibi değil!!

Adsız dedi ki...

basbakanin söyledigi ilk yanlis söz olmadigi icin ben alistim onun bu sözlerine ,ama benim anlamadigim onca insanin hala böyle bir insani baskan olrak kabul edip yukseltmesi :(( ates dustugu yeri yakiyor ..ananida git diyordu simdide oglunun cesetini al git der utanmasa:((

pippi haşmet dedi ki...

@enk
Bekleyelim ondan böyle şeyler ama alışmayalım nolur. Şaşırmazsak alışırsak işimiz çok zor..
Destekçilerine ise gerçekten şaşırıyorum. Bunları görmemek için ne tür bir gözlük takıyorlar, hangi yöne bakıyorlar merak etmiyor değilim. İzandan yoksun olmak lazım bunları görmemek için. Bir kişiye, bir partiye, bir görüşe bu kadar kör bir şekilde kayıtsız şartsız bağlanmayı çözemiyorum.. Acıyorum ama beraberlerinde bizi de sürükledikleri için kin doluyorum, yalan yok.