1 Nisan 2010

PH FM- Seden Gürel Bum Bum Bum


Seden Gürel'in 1992'de çıkardığı "Bir Yudum Sevgi" albümündeki şarkılardan biri. Klibini hatırlarsınız, bol bol çocuk vardı, ne severdim be, hey gidi.. Beyaz mantara benzer bir şapkayla.. Özlemişim valla.


Takvimlere yaprak eklemek olmaz ki
Son durakta inmem demek olmaz ki
Yalnız laf olsun diye söz söylemek olmaz ki
Durduk yere aşk olsun demekle aşk olmaz ki


Olmaz ki insan damdan düşer gibi sevmez ki
Yıllar sürer bu destan yazmakla bitmez ki
Boş boş konuşmalardan, saçma sapan laflardan
Yol ortasında korkup da kaçmak olmaz ki


Bum bum bum 
Dön dolaş burda durdum
Burda durdum yoruldum
Dokuz köyden kovuldum
Bum  bum bum
Daldan hop dala uçtum
Sonunda bir dala kondum 
Nedir bu daldaki durum


http://friendfeed.com/80ler/38815edf


Linke tıklayıp şarkıyı dinleyebilir ayrıca sağ tıklayıp farklı kaydet diyerek bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Hiç yorum yok: