11 Nisan 2010

Okumayan Kalmasın Diye Çocuklar Gülsün Diye Falan



Yazmazsam çatlardım.
Bunu Bugün Öğrendim'de okudum. Sayesinde ben de bugün bunu öğrendim. 


Olay başlı başına komedi, kolay kolay kahkaha atmam ama her cümlesinde patlattım kahkahayı. Time anketleri meşhur malum. Yüzyılın en etkili kişileri diye bir anket hazırlanıyor ve olaylar gelişiyor. 
Ekşi'de ilgili kişinin kendi ağzından yazılmış bir yazı da bulunuyormuş sağ olsun valla Ben Bunu Bugün Öğrendim sayesinde ben bugün bunu öğrendim. 


http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=13204647

Bilmiyorum ne kadar doğru ama Ekşi'de, sözlükteki teo olduğu yazılmış Murat Arslan'ın.

2 yorum:

Nunuş dedi ki...

ahahaha tebrik ediyorum kendisini..yememiş içmemiş bunla uğraşmış..bravo valla..

pippi haşmet dedi ki...

iyi ki uğraşmış ama hayat boyu hatıra işte :D Başıma gelse yusuf yusuf valla iyi atlatmış :D