18 Nisan 2010

Mehmet Ali Birand Saatleri

Mehmet Ali Birand'ın saatlerine kafayı takmış tek kişi olamam değil mi?
Ne zaman haberleri izlesem o saatler gözüme gözüme sokuluyor, gafları yakalayamıyorum ama haksızlık bu!
Aslında sorun saat de değil, çoğu insan saat kullanıyor da kimse onun kadar burnumuza sokmuyor saatini. 
Tek tek fotoğrafları eklemek isterdim ama istediğim görüntü kalitesini bir türlü bulup da şeyttiremedim. Sorun değil, ne zaman Kanal D haberi açsak o saatlerden görüyoruz zaten, tabii Deniz Arman yoksa.. Deniz Arman'ın da tükürükleri var. Sanki böyle yüzüme gelecekmiş gibi uzak duruyorum ekrandan, böyle de bir gerizekalıyım ama olsun..

Evet neyse. Öyle işte. 

Şimdi baktım da tek ben değilmişim. Gazeteciler.com'dan resimleri alıyorum efenim bakın bakın:



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Eeee, görmemisin kol saati olmus, tutmus gözümüze sokmus. Benimde dikkatimi cekiyordu ne zamandir. Bence bu bir kamuflaj arkadasim. Adam konusamiyor ya, dikkatleri saatlere toplayip gaflari caktirmamaya calisiyor, cokta iyi yapiyor. Saat kulesi gibi takmis salliyor...