31 Mart 2010

PH FM - Seyyal Taner - Kırk Yıllık Kani Olur mu Yani



Seyyal Taner deyince sanırım herkes geçmişe gider. Zıp zıp bir kadın geliyor hep gözümün önüne. Aslında müziğe devam etseydi Ajda Pekkan gibi olabilirdi şimdi ama işte. Bence müziği bırakmaması gereken bir isimdi kendisi ya neyse işte..

1993 senesinde çıkan "Geliyorum" albümündeydi bu şarkı. 
Sözleri de enteresandı tabii hemencecik yazıyorum:


Sık boğaz edilmeye gelemem
Bir/Her lafı iki kere söyleyemem
Aşkı ben oynatırım/yaşatırım gönlüme göre olacak
Hele bir de beni deli gibi isterse belki yaban kalacak/belki de son bulacak


Kırk yıllık kani olur mu yani
Biz neler gördük çelebi misali
Kırk yıllık kani olur mu yani
Biz neler gördük sever misali


Yangına düşsem kar gibiyim
Umulmadık bir çığ/sel gibiyim
Aşkı ben oynatırım/yaşatırım gönlüme/kalbime göre olacak
Hele bir de beni deli gibi isterse belki yaban kalacak/ belki de yok olacak


Şarkının linki de burada:
http://friendfeed.com/pippihasmet/

Not: Şarkıyı linke tıklayıp play'e basarak dinleyebilirsiniz. 

Hiç yorum yok: