25 Mart 2010

İclal Aydın, Tuna Kiremitçi Hakkında Yazı Yazarsa

İclal Aydın'a bayılmam, sanırım Tuna Kiremitçi'yi kendine eş seçebildiği için, yani o zamandan beri pek ilgilenmiyorum İclal Aydın'la. Bir şeyler oldu ama neler oldu açıklaması zor biraz.

Bugün İclal Aydın bir yazı yazdı yine Vatan'a ama bu biraz farklı bir yazıydı. İclal Aydın'ı sustuğu için takdir etmiştim ama işte sabır da bir yere kadarmış herhalde. Sonunda İclal Aydın da yazmış bir şeyler.

Yazı şu adreste. 
Tuna Kiremitçi'nin ilgili yazısı da şu adreste.. 

Şimdi İclal Aydın belli ki bir şeyi yanlış anlamış. Orada bahsi geçen Jacqueline ünlü bir çello sanatçısı. Bunu nereden öğrenebiliriz Google sağ olsun. İkinci bir arama yapmama gerek kalmadı. Ben öyle Türkiyeli müzisyenler haricini pek aklımda tutamıyorum, belki de daha önce bir şekilde hafızama yerleşmiş bir isimdi. Çello falan dinleyen bir insan değilim arabesk dinlerim ben. Neyse işte "Jacqueline çello" yazınca bile çıkıyor karşısına insanın. Bilmiyorum ki başka birinden mi bahsetmiş Tuna Bey yazısında, sanmam. Jacqueline du Pré'den bahsettiğini açıklamış zaten sonrasında, emin olmamakla birlikte ben böyle duydum MedyaTava'dan. Yani İclal Aydın sanırım bu ismi yeni bir sevgili zannetmiş. Bu konuda "Aaa neden böyle bir karışıklık oldu ki" tepkisi vermeyeceğim, sadece diyeceğim şu: sayılı gazetelerden birinde yazan bir kişi Google olsun kullanabilmeli. Biz bile bloglara yazarken verdiğimiz bilginin doğruluğundan emin olmak için birkaç araştırma yapıyoruz. Bu kadar kolay yazılmamalı köşe yazıları. Eğer bu yazı bir köşe yazısıysa tanıdığım pek çok blog yazarı daha güzel yazılar yazabiliyor neden kimse onlara yazarlık teklif etmiyor.?

Neyse İclal Aydın bu konuda haklı mı haksız mı, oldu olacak bir de buna değinelim. Bence haklı. Er ya da dişi bir ilişki bittikten sonra saygısını bırakmamalı elden. İclal Aydın'ın dediği gibi hayatımda onlar varken yazamıyordum demek biraz ayıp sanki. Ha gerçi İclal Aydın'ın yazısındaki üslup da başka bir ayıp olmuş bence. İclal Aydın'a bayılmam dedim ama severim de, ve üslubunu takdir etmişimdir her zaman, bu yazısıyla beni şaşırttı o ayrı. Bu cümleler onun kaleminden mi çıktı diye geçmedi değil hani içimden.

Olmuş bitmiş bir olay sonuçta. Dilerim bu olay tatlıya bağlanır ve Tuna Kiremitçi ayrıldığını söylediği-kaynak: medyatava -; gazetesine geri döner. Okuduğumdan değil valla sırf iyi dileğimden, tarzım değil Tuna Kiremitçi yazıları..

1 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Bence Jacqueline gerçek olsun olmasın eskileri biraz hizaya sokmak üzerine inceliklerle yazılmış bir yazıya iyi ayar çekmiş bir İclal var karşımızda.Ben bu erkeklere haddini bildiren kadınlara bayıldığımı çok net anladım bu yazıyla :))
Yanında sarı saçlı kadın gezdirme isteğini bu şekilde belirten bir erkeğe demezler mi-bildiğim kadarıyla aldattığı eşi de kumraldı- şimdiye kadar aklın nerdeydi diye.Yersin ayarı oturursun böyle.Hayal bile olsa hele eski karın gazete de yazarsa susacaksın arkadaş..

Bakınız eski karısının gazabına uğrayan erkekler.. "Nurettin Sözen" Aklıma ilk gelen.