21 Aralık 2009

Çıtçıtlı Badiiii

Ekşi'de, Yapılmış En Aptalca Dalgınlıklar başlığını okuyup gülüyordum. Sonra durdum lan ben gülüyorum dedim, cidden acayip hoşuma gitti bu durum. Güldüm ben. Kahkaha attım olum hatta. Sanırım en çok da bunları yapma potansiyelime ve benim her zaman yaptığım saçmalıkları adamların dalgınlık diye yazmalarına güldüm. Papatya Prensescim, sen de oku bak valla oku.

Neyse ama aklıma geldi anlatayım.

Bunu bu sefer ben yapmadım. Benim kendinden dalgın bir arkadaşım var, bana benziyor falan böyle çok severim kendisini. Bu bir sabah kalkıyor oh mis, ekmek almaya bakkala gidiyor. Ekmeği alıyor, bir de bakkalın önünde iki saat gazete seçiyor, ay bu şu düşünceye hitap ediyor bunu da alayım yok bunun kırmızını beğenmedim bunu bugün almasam da olur diye bir güzel vakit geçiriyor. O sırada yanından gelip geçenlerin gülmelerine ise klasik "Alla alla" tepkisini veriyor. Sonra eve döndüğünde anlıyor ki, hani şu mayoya benzeyen çıt çıtlı iç çamaşırları var ya, bizim esas kızımız bu çıt çıtları iliklememiş ,hayır iliklememesi tabii ki sorun değil ama en önemli kısmı pantolonunun arkasından sallandırması sorun tabii.

Ne demek istediğimi anlamamış olanlar için geliyor:
Heh işte bunun kadınlar için olanı. Düşük bel giyince götün başın muslukçu çatalı gibi meydana çıkmasın deyü..

Bu da böyle bir anımdı, anıyı sahiplendim. 

Hiç yorum yok: