5 Ekim 2009

Gidiyorum

Yarın gidiyorum, birazdan bilgisayarı da kaldırırım o da benimle geliyor çünkü ama telefonun çekmediği yerde interneti hemen bağlatabilir miyim bilmiyorum.. :(

Nereye gidiyorum, geçen de söylemiştim küçücük bir ilçenin ilçeden uzak ve kimsesiz bir köyüne gidiyorum. Orada lojmanda kalacağım, beni merak etmeyin dağdan kurt falan iniyormuş ama madem Türksün göster ürksün demişler.. Bir el hareketi çekerim kurt murt kalmaz hem zaten Türeyiş Destanı falan var işte kurtlar çok da yabancı sayılmaz bize değil mi :)

Telefon çekmiyormuş evet, ama çeken bir armut ağacı bulursam (siminya'nın önerisi bu, ciddiye alacağım kesinlikle) telefonda da konuşabileceğim.

Ne kadar sürer bu durum bilmiyorum ama iyi olacağım ben, biraz para biraz tecrübe biriktirmeye gidiyorum ve sanırım biraz da kafa dinleyeceğim.

Arkadaş ben böyle ebeveynler görmedim, onlar beni teselli edeceğine, bana yol göstereceğine ben onlara yol gösteriyorum üstüne bir de azar işitiyorum acelesi neymiş diye, sanki dükkan açıyorum hani kendi işim ya, gözleme yapıp satacağım sanki.. Tövbe tövbe..

Hiçbir işime yardım etmiyorlar. Kocaya kaçmadığımdan emin olmak için yanımda gelecek babam o kadar. Bugün güya alışveriş yapacaktık gideceğim yer için, sattı beni. Ben onu çarşıda beklerken o çoktan eve dönmüş. Böyle bir adam. Üç kuruş paramla kaldım ortada. Çok lazım olanları aldım diğerleri kaldı. Hayır imkanım olacağını bilsem sonra, dert etmeyeceğim ama ilçeden köye araba haftada üç kez geliyormuş öyle aklıma esince ihtiyaçları alamayacağım. Köyde bakkal falan da yok, hani böyle Yılmaz Erdoğan filmlerinde bir kamyonet dolusu zımbırtı getirirler ya köye heh işte ondan geliyormuş da öyle alabiliyormuşuz. Artık hayırlısı..

Durum bu işte, gidiyorum. Bana şans dileyin dua edin hani böyle inandığınız ne varsa işte ondan güzellikler yollayın bana, ihtiyacım olacak.
Yazmayı özleyeceğim ama deftere yazıp sonra buraya aktarmayı düşünüyorum.

Bir sürü anıyla döneceğim eminim. Beni özleyin anacım.. Bay..!!
Yok be, allahaısmarladık..
Ya da hoşça kalın...

öpsün sizi pippili..!!!

Olur da iki gün sonra gelirsem hani gidiyordun ne adisin demeyin dediğim gibi hiçbir şey bilmiyorum şu an.. Başbaş haydi gittim..

Hiç yorum yok: