16 Ağustos 2009

Michael Jackson


Videoları izlenerek orgazma ulaşılabilecek bir adam.
Çocukluğumdan beri hastasıydım da işte gitti bir gün. Bizim televizyonda işte uydu muydu yoktu o zamanlar, dandik televizyon kanallarında da bulamıyordum doğru düzgün klip. Smooth Criminal'ın klibini bir iki kere yakalamış ve kendimi şanslı saymıştım. Merdivenden inişi, dansları of off çok seksi gelmişti o zamanlar bile, manyak bir çocuktum malum.

Kliplerini peş peşe izleyince içim bir hoş oluyor o denli bayılıyorum.

Ben mesela Murat Boz gelse bakmam yüzüne öyle de burnu havada biriyim ama ölmeden önce gelseydi elinde çiçekle "Gel Pippi" deseydi "Evimin kadını, çocuklarımın anası ol." Evet der giderdim peşinden. Öyle etkileyici buluyorum. Çocuksuluğunu, duygusallığını seviyorum. Ölmedi ki o cidden. Seviyorum ben hâlâ, gidişi engel değil sevgime, hayır yani yaşadığında da her gün gördüğüm bir adam değildi sonuçta, ha ölmüş ha yaşıyor ben eskileri izleyerek de aşkımı tazeleyebiliyorum. Öyle işte..
Klibi izleyince tekrar tekrar bir hoş oldum anaaam, yavrum benim be..!

Hiç yorum yok: