2 Nisan 2009

Ben Saçma Biriyim Seçin Beni

Efendim bendeniz Milli Eğitim Bakanlığı müfettişlerinden Hüseyin Şevki Topuz.
  • Kronik Kpss mağduru, atanamaz öğretmen
  • Mandalina soymayı seven ama portakal soymaktan nefret eden
  • Geceleri oyun havası açıp oynayan
  • Kimliği kırık, kullanmadığı bir ehliyet sahibi
  • Sigara sever, misafir sevmez, sigara getiren misafiri sevebilir
  • Ağlamayı bilmeyen, kahkahasından da bir halt olmayan
  • Her gönülde çiçek olacağına bir gönülde orkid kanatlı olmayı tercih etsem mi etmesem mi diye düşünürken şartları değişen ve bir gönülde çiçek olan
  • Eski kitap kurdu yeni kitap koleksiyoncusu
  • Aynı hatayı tekrarlamayan yeni yeni, farklı farklı, cicili bicili hatalar yapan
  • Paranoyak ama fazla değil sadece çok düşünüp olasılık haritası çıkarıyorum ve yüksek ihtimalli olanlara inanıyorum o kadar.
  • Rûz-ı mahşerde sorarlarsa nemiz var diyecek/ Biz bu dünyâda günah etmedik insancasına
  • Bacak kadar boyu var türlü türlü huyu var
  • Sen kanımızı eyleme şemşîrine isnâd/ Ma'nâda bizim kâtilimiz gayretimizdir
  • Kimse idrâk etmedi ma'nâsını da'vâmızın/ Biz dahi hayrânıyız da'vâ-yı bî-ma'nâmızın
  • Geldüm o hâle kim bilemem şimdi ben beni
  • Tûtî-i mu'cize-gûyem ne desem lâf değil/ Çarh ile söyleşemem âyînesi sâf değil
  • Doğrudur Hakk'a özüm değme kec olsun külehim
  • Ne kırarsın ikide birde benim hâtırımı/ Gönlüm ey tıfl-ı ziyânkâr oyuncak değil a!
  • Bi-baht olanın bağına bir katresi düşmez/ Bârân yerine dürr ü güher yağsa semâdan
  • Yaşadıkça kişide artar imiş akl-ı maâş

Hiç yorum yok: