5 Mart 2009

Canım Bilgisayarım


İki gece önce Yusuf Hayaloğlu'nun öldüğünü öğrendim, yazayım anısına iki kelam dedim. İşte gidiyorum'u ekleyecektim. Allam birden kapandı bilgisayar. Siyah ekrana geçti. Bilmem ne için r'ye basın, elinin körü diyordu. 
Neyse o gece bir halt edemedim, vaktim de yoktu. Ertesi gün bir kez daha anladım ki ben sadece internet değil başlı başına bir bilgisayar bağımlısı olmuşum. Canım sıkılıyor bari bir film izleyim ne zamandır izlemedim dedim bir baktım ben filmleri bilgisayardan izliyordum bütün filmlerim bilgisayardaydı. Sigarama eşlik edecek bir şarkı açayım dedim. Ana bütün şarkılarım bilgisayarda telefona bile ne zamandır şarkı yüklememişim zaten topu topu 20 şarkı alıyor. Şiir okuyayayım, kitap okuyayım dedim. Başladığım bütün kitaplar da bilgisayarda mı, hey maşallah..
3 senelik bilgisayar daha önce başıma hiç gelmemişti böyle bir şey, 3 senedir hep vardı canımın içi. Neyse sevgilimin de yardımlarıyla kur cd'sinden yüklemeyi denedim ama benim çok şahane bi İngilizcem olduğu için sevgilim bir türlü anlamadı okuduklarımı. Canından bezdi sanırım sonunda tamam neyse hallederiz sonra dedim. Sevgilimden değerli mi canım.. Ama telefonu kapatınca durduramadım kendimi. Onun söylediklerinden yola çıkarak bir iki bir şey yaptım, anaaa, iki saattir kurmayı denediğim cd'yi gördü pc. Kurmaya başladı. Yok onu yükleyemedi yok bunu yükleyemedi derken sonunda yüklendi.
Böyle çırıl çıplak bir pc vardı önümde ama ben buna şükreder haldeydim. Önemli programlarımı yükledim. Sonracığıma silinen belgelerimi buldum. Olması gereken yerlerine koydum, bir iki filmi kopyaladım. Aslına bakarsanız bu iyi bile oldu zira önceden 15 dk'da kopyalanan film bölümleri 5 dk'da yüklenir oldu. Çabuk çabuk yükledim birkaç filmi. Bütün paramı anama verdiğim için beş kuruş param yok bu nedenle yeni cd alamıyorum ama bol paralı kardeşime yüzlük cd siparişi verdim bakalım getirebilecek mi :)
Meğer ne güzel komşumuzmuşsun sen Fahriye Abla demek istiyorum canım bilgisayarıma..
Ciciii ciciii, bir daha kafayı yeme e mi şekerim..!?

Hiç yorum yok: