22 Mart 2009

Bilincimin Altını Üstüne Getir Psikolog..!


Canım Froyd'um benim. Hayatımın erkeğidir kendisi. Biz onunla hep aynı şeyleri düşünmüşüzdür. Mesela bilinçaltı olaylarında benim fikirlerimden yararlandı. Saldırganlık maddesini kendisi ekledi; cinselliği ben ekledim. Böylece id, ego, süperego üçü bir arada tek pakette yaptık.


Şimdi düşünüyorum da gönüllü bir psikolog çıksa dese ki bloglardan psikolojik analiz yapacağım sizlere. Biz de sevinsek falan ne bileyim işte. Mesela "Doktor, böyle damacanadan su alırken farklı hisler içine giriyorum. Sonra mesela arabayla hızla giderken birden fren yapılınca etki tepki bilmem nesi sırasında.. ve liseye doğru yaptığım dolmuş yolculuğunda..." Gerçi onun sebebini anladım basit bir şeymiş. Hemen anlatayım. Ben mezun olduktan sonra liseye birkaç defa gittim, hayır çok sevdiğim için değil lojmanda vazgeçemediğim biri (♀) oturuyordu. Heh işte okul da bizim şehrin biraz dışında hani öyle zararlı yerleri şehrin dışına atarlar ya, o hesap. Dolmuşta sürekli böyle bir istek durumu oluyordu durup dururken. Çözemedim neden hep aynı yerde oluyordu bu. Bir gece işi gücü bıraktım bunu düşündüm. Buldum sonunda. Ben şimdi yanıma biri oturmasın deyü tekli koltuğa oturuyorum. Tekli koltuk da tekerlek üstü oluyor. Tam o isteğin olduğu 20-25 metre de acayip taşlı, çukur bir tuhaf. Bilmem anlatabildim mi? Bu tespitimden sonra artık liseye gitmeme kararı aldım tabii.

Neyse ben başka bir şey mi anlatıyordum evet. Psikolog diyorum sana diyorum, hele bir deyiver bu blog yazarlarının bilinçaltına in, bilinçlerimizin altını üstüne getir. Valla bak süper kazanç kapısı işte. Biz para vermeyük tabii ama google reklamları falan idare edersin. Hem de "yok bacım senin işin burda olmaz muayenehaneme gel" (modern zamanlar bir bu kelimeye karşılık bulamadı) dersin ordan kazandığın ek gelir yeter sana. Bizde ne hikayeler var. Blog yazarları bu iş için biçilmiş kaftan ya da hiçilmiş aftan aman sıkılmış boktan..Evet saçmaladığımın farkındayım. Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisine 48535. çalışışımdan dolayı olabilir bunların hepsi. Beni böyle sevin. Kendinizi gerçekleştirin..! aha biri beni durdursun.!

Hiç yorum yok: