22 Şubat 2009

Hastayım Yaşıyorum


Oyy oy hastalıktan kırıldım, kırılıyorum da hâlâ. 4 gündür komada gibiyim. Bir iki kere internete bakayım dedim ama sadece bakabildim hiçbir eylem gerçekleştiremedim. Hani bir Johnny Depp albümü yapayım falan nerdeeee... Ateş olmuş 18623 , yapacak fazla bir şey yok, yat aşağaa dedim kendime.

İşe de gidemedim cuma günü. Aman ppıpp.. Çok da lülü.
Neyse işte bu arada neler olmuş neler bitmiş derken 600 küsür yazıyla karşılaştım az önce beynimin bulanma korkusundan okuyamadım da hepsini. Ne oldu ne bitti hiç bilmiyorum yani.

Gelişmelerden de bihaberim. Ben yokken küresel ısınmaya çözüm bulundu mu mesela, ölümsüzlük iksiri yapan bir büyücü ortaya çıktı mı, Google Facebook'u satın aldı mı, Dolce & Gabbana ayrıldı mı he onlar ayrılmıştı gerçi neyse işte hep merak ediyorum bunları. Ne oldu ne oldu..?

Ben hasta yatarken kardeşim geldi İstanbul'dan. Evde bir bayram havası. Bana da hedayeler getirmiş. Baloncuk yapan bir zımbırtı vardır bilen bilir. Üzerinde süngerbob olanından almış. Bir şeyler daha var da bu çok daha eğlenceli geldi bana. Sabahtan beri evin içinde baloncuk çıkarıyorum. Allam ne güzel bir şeymiş o. Hızlı üfleyince, yavaş üfleyince değişiyor baloncuklar. Sonra işte bazıları yerde kalıyor çoğu hemen patlıyor. Bazıları iç içe geçip bir tane kocaman balon oluyor. Anneme dedim artık :
-23 yaşında bir kızın var ama hâlâ baloncuk çıkararak eğleniyor, bu nasıl bir acı?
Kadıncağız "hiçç, siz zamane gençleri için normal bunlar, anlıyorum ben sizi" deyip konuyu eğitim sistemine getirdi. Sanki kızı sınavlara çalışıp hayatını karartmış biri gibi.. Anadolu liseleri sınavı diyorduk o zaman adı neydi bilmiyorum da tesadüfen girdim tesadüfen kazandım :) Böyle anlatmak da ayrı bir zevkmiş neyse..

Doktora gittim dündü galiba of beynim sulandı hatırlamıyorum. Ama doktorun bana bakışlarını hatırlıyorum. "Ne sevimli şeysin sen öyle" bakışı o, nerde görsem tanırım. Neyse valla adamın suratına alıcı gözle bakamadım zira o sırada bir yastıkla evlenmeyi tercih edecek durumdaydım. Bir an önce kendimi yatağımın kıllı kollarına bırakma hayalleri kuruyordum. Doktordan çıktık sağ olsun bana antibiyotik de dahil olmak üzere bir sürü ilaç verdi. Ben ne doktorları ne de hemşireleri seviyorum. Doktor arkadaşlar kızmasınlar ama ne bileyim valla bilinçaltıma inmek lazım sanırım. Geçmişte doktordan yediğim bir azar vardır mutlaka. Böğğ..
Başka başka ne oldu.? Haftaya işten ayrılıyorum, blog camiasının baş belası olarak sahalara geri dönmeyi planlıyorum. Kpss neyin çalışmak için ayrılıyorum işten. "Deli misin" diyeceksiniz ama yapacak bir şey yok.

Başka başka... Tam 4 gündür sigara içmedim. "Hastayken normal" demeyin ben sırf inattan "hastayken de içerim huleyn" diyerek içerdim önceden ama ne bileyim bu sefer canım da istemedi pek. Ya bir şeylere inattan içiyorum bunu ama neye kime inattan bilmiyorum.
Resimdeki teyzenin konuyla ne ilgisi var derseniz valla ben de bilmiyorum. Normalde bağlardım hep ama bu sefer teyze bağlamama engel oldu. Ama inat değil mi:
Demek ki neymiş 70 yaşında bile sağlıklı dinç olmak gerekiyormuş. Hastalanmayalım, hastalanırsak doktora gidelim.
Tamam susun biliyorum, artık olduğu kadar.
Neyse benden bu kadar. Gittim şimdilik.

Hiç yorum yok: