30 Aralık 2008

Başlığına da

Yine misafir geldi, yine dondum.
Birkaç gün önce kömür sobamı kurduk. İlk kömürü ciddi bir seramoni ile ben getirdim odaya, o derece ehemmiyetli bir şey bu.
Misafir gelince annem yüzümüze bakmaz oldu, yani tam tahmin ettiğim gibi.. Yine bana hüsran, bana yine hasret falan var.
Evet bir de hastalanıyorum sanırım, ciddi ciddi bir halsizlik var bende. Tir tir titriyordum mecburen battiyeyi açtım daldım içine, cenin pozisyonunda saatlerce kaldım, uyumuşum sanırım başım da ağrıyor. Az önce annem geldi sobamı yaktı sağ olsun. Saat olmuş 7.
Haberler başlayacak. Yokluğumu da kimse fark etmemiş gerçi ama neyse.
Yok yok dolmaz bu boşluk sen de ısınamazsın kızım..!
--
Yeni Türk Liraları da geliyormuş. Aman bree liralar, yeni yeni liralar..!
--
2009 senelik burç yorumunu sobada yaktım diye annem "Salak mısın kızım, ona sene boyunca bakacaksın, işlerini ona göre ayarlayacaksın." gibi ifadelerle kişilik haklarıma saldırıda bulundu.
Ne yapsam acaba, neticede o bir anne. İdare edeceğim artık :)
--
Sondan bir önceki sözüm:
Sen seni bil sen seni
sen seni bilmezsen bombalarlar enseni
--
Son sözüm:
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana sazın sapı az.
--
Sondan bir sonraki sözüm:
Sev sevi seveni aşk nedir bileni
Öpsün seni şapşal pippili

Hiç yorum yok: